به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۴۰۵۸
|
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۱
پیشنهاد جالب شهردار یاسوج برای هدایت تحصیلی دانش آموزان :
وی افزود : سازمان حمل و نقل این آمادگی را دارد که با آموزش و پرورش یک تعاونی تشکیل دهد و این آموزش و پرورش به ون مجهز شود .

خبردنا : شهردار یاسوج از خودمختاری آژانس " اسنپ " انتقاد کرد . 

به گزارش " خبردنا " ، مهندس " نسهتن مقدم " که در شورای عالی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد سخن می گفت  تاکید کرد : اسنپ در برخی از استان‌ها خودمختار عمل می‌کند و این اخلالی در حمل و نقل عمومی ایجاد می‌کند .

وی  افزود  : سازمان حمل و نقل این آمادگی را دارد که با  آموزش و پرورش یک تعاونی تشکیل دهد و این  آموزش و پرورش به ون مجهز شود .

شهردار یاسوج با بیان اینکه  عدم توجه به برخی از رشته‌های پایه باعث خلایی در آینده خواهد شد ادامه داد :  مسئولینی که دغدغه این را دارند که بالای 90 درصد  دانش آموزان به سمت رشته  تجربی می‌روند باید بررسی شود که خود مسئولین چند درصد از فرزندشان به سمت رشته‌های غیرتجربی می‌روند. خود این مسئولین باید الگو شوند.

 

البته شهردار یاسوج ربط رشته تحصیلی فرزند با مسئولیت پدر را مشخص نکرده است ! و اصولا آیا در این پیشنهاد تاریخی شهردار یاسوج  چیزی به نام " استعداد " و " علاقه " دانش آموز بیچاره ای که حالا پدرش به شیوه های مختلف ، مسئولیتی گرفته دیده شده است یا نه ؟! 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
شهروند بویراحمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
0
0
شهر یاسوج را به لجن کشوندی حالا بیا و برای آموزش و پردرش بچه های مردم تعین تکلیف کن.
نام:
ایمیل:
* نظر: