به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۴۰۶۱
|
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۹
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد که مشکلی برای تامین برق پایدار مدارس در این استان وجود ندارد و دست اندرکاران مدارس می توانند در کمال آرامش اقدام به نامنویسی از دانش آموزان و یا میزبانی از گردشگران کنند.

به گزارش خبردنا/ " جمال معتمدی زاده" در نشستی با مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد اظهارداشت: هزار و 461 انشعاب برق فعال در مدارس این استان وجود دارد که صرف برق آنها در سالجاری به 2 میلیون و 600 هزار کیلووات ساعت رسیده است.

وی با بیان اینکه از تعداد انشعابات برق مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد، هزار و 317 انشعاب در مدارس روستایی و 144 انشعاب دیگر در مدارس شهری است، خاطرنشان کرد: شرکت توزیع نیروی برق آمادگی کامل برای واگذاری انشعاب به مدارس جدید را دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این شرکت برای احداث شبکه های برق رسانی و تامین برق پایدار مدارس از هیچ کوششی دریغ نورزیده و آمادگی همکاری متقابل با آموزش و پرورش و اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان را همانند همیشه دارد.

معتمدی زاده با تاکید بر صرفه جویی در مصرف برق توسط مشترکین، خاطرنشان کرد: همکاری دانش آموزان و معلمان در مدارس در حوزه مدیریت مصرف می تواند گام موثری برای صرفه جویی حوزه انرژی باشد.

وی گفت: تربیت نسل آینده با فرهنگ صرفه جویی در مدارس می تواند بسیاری از مشکلات کنونی را رفع نموده و از سویی این نسل می تواند با مدیریت مصرف انرژی به اقتصاد ملی ما کمک شایانی کند.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست با تقدیر از همکاری های مستمر شرکت توزیع نیروی برق استان در تامین برق پایدار مدارس و پروژه های در دست اجرای این اداره کل، اظهارداشت: صنعت برق یکی از مهمترین ملزومات بشر در عصر مدرنیته بوده و امکان تحصیل بدون این صنعت بنظر می رسد یک امر غیرممکن شده است.

" سیدرضا حسینی نیک " گفت: اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد در تلاش است مشکلات بسیاری از مدارس فرسوده را بطرف نمووده که البته در این بین نیازمند همراهی ادارات و مردم هستیم.

وی با بیان اینکه شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از ادارات پیش رو در حل مشکلات برق رسانی به برخی از مدارس استان بویژه مدارس مناطق سخت گذر است، خاطرنشان کرد: 

حسینی نیک با اشاره به تحصیل 171 هزار و 333 دانش آموز در سه هزار و 709 مدرسه کهگیلویه و بویراحمد، یادآورشد: هم اکنون بیش از ۸۹ طرح آموزشی در قالب ۴۶۳ کلاس درس با اعتباری بیش از یک هزار و ۴۲۰ میلیارد ریال در دست اجراست.

وی میانگین پیشرفت فیزیکی این طرح های آموزشی را ۶۰ تا ۷۰ درصد  اعلام و اظهارداشت:  با بهره برداری از این مکان های آموزشی ۱۰۶ هزار و  ۴۰۸ متر مربع به فضاهای آموزشی استان افزوده خواهد یافت.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هم اکنون تعمیر و بازسازی ۲۶ واحد آموزشی در منطقه زلزله زده سی سخت با اعتباری بیش از ۵۵ میلیارد ریال و پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد در دست اجراست.

حسینی نیک افزود: ساخت ۸۳ چشمه سرویس بهداشتی با اعتباری بیش از ۳۰ میلیارد ریال و پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد در مدارس این استان در دست ساخت است.

نام:
ایمیل:
* نظر: