به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۴۰۸۷
|
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۳
نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی تاکیدکرد که با وجود انواع تحریم ها، دردسرها، بی مهری ها و کرونا، این حوزه انتخابیه توانسته است دو سال موفقیت آمیز را در حوزه تخصیص اعتبارات پشت سر بگذراند.

به گزارش خبردنا/ " مهدی روشنفکر " در شورای برنامه ریزی شهرستان دنا، اظهارداشت: همه ما شرایط کشور را در زمان تحریم ها و کرونا طی دوساله گذشته می دانیم و حتما همه می دانند در این سال ها شاهد اوج بی مهری ها، تحریم ها و دردسرها برای ایران نیز بوده ایم.

وی با ابراز خوشحالی خود از تخصیص اعتبارات کلان برای فعال ماندن پروژه های عمرانی در حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون، خاطرنشان کرد: در این شرایط سخت و طاقت فرسا، شهرستان دنا تبدیل به کارگاه عمران و آبادی شده است.

عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی گفت:با این‌ وضعیت محدودیت‌ها و‌ کسری‌های اعتباری، در یک حوزه تنها ۵۰۰ میلیارد تومان برای جاده یاسوج‌ - سی‌سخت توانستیم اعتبار دریافت کنیم که می تواند بسیاری از مشکلات این پروژه را حل و فصل کند.

روشنفکر با بیان اینکه خدمات رسانی به روستاهای شهرستان دنا بخوبی در حال انجام است، یادآورشد: ۸۰ میلیارد تومان فقط در حوزه آب و‌ فاضلاب برای این شهرستان تخصیص یافته و دنبال تحصیص اعتبارات کلانی از محل زلزله هستیم.

وی گفت: با صحبتی که با رئیس ستاد اجرایی فرمان امام داشتم اعتبارات ویژه ای برای کار فرهنگی جداگانه اخذ شد و از سویی  اعتباری معادل ۱۴میلیارد تومان هم از بنیاد‌ مستضعفان برای این حوزه گرفته ایم.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
انگور پرور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
0
0
خوت وکرونا بد ترب
نام:
ایمیل:
* نظر: