به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۴۰۸۹
|
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۳
وی عنوان کرد: با توجه به نزدیکی پروژه تله کابین به آبشار یاسوج در صورت تکمیل شاهد استقبال خوبی از سوی گردشگران خواهیم بود.

  خبردنا : معاون هماهنگی امور اقتصادی وزیر کشور گفت: تخصیص اعتبار از طریق تسهیلات ارزان قیمت در سطح ملی برای پروژه تله کابین یاسوج پیگیری می شود.

به گزارش " خبردنا " به نقل از ایرنا ،  " محسن کوشش تبار"  در بازدید از پروژه در حال ساخت تله کابین یاسوج، اظهار داشت: مشکلات پرداخت تسهیلات بانکی به سرمایه گذار این پروژه در جلسه مشترک بانک عامل، سرمایه گذار و میراث‌ فرهنگی در تهران پیگیری می شود.

وی بیان کرد: این پروژه نقش مهمی در رونق صنعت گردشگری و اشتغالزایی مردم کهگیلویه و بویراحمد دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی وزیر کشور تصریح کرد: باید سقف پرداخت تسهیلات بانکی به این پروژه توسط بانک سپه کشور افزایش یابد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت پروژه تله کابین یاسوج، تصریح کرد: تکمیل این پروژه نقش مهمی در جذب گردشگر مرکز استان دارد.

سعید طالبی پور با بیان اینکه تمام تجهیزات لازم توسط سرمایه گذار خریداری شده است، ادامه داد: پرداخت تسهیلات برای اتمام زیرساخت ها از جمله پایه های خط کابین ها ، رستوران ، کافی شاپ، و محوطه سازی است.

طالبی پور افزود: تکمیل پروژه تله کابین یاسوج به یک مطالبه عمومی برای مردم تبدیل شده که نیازمند توجه ویژه مسئولان ملی است.

وی عنوان کرد: با توجه به نزدیکی پروژه تله کابین به آبشار یاسوج در صورت تکمیل شاهد استقبال خوبی از سوی گردشگران خواهیم بود.

عملیات اجرایی تله‌کابین یاسوج پایتخت طبیعت ایران در مهرماه ۱۳۹۲ آغاز شده و با وجود گذشت حدود ۹ سال، این پروژه گردشگری پیشرفت فیزیکی قابل قبولی نداشته است.

بر اساس گفته های سرمایه گذار این طرح، در همان روزهای آغازین شروع فعالیت ۲ و نیم میلیون یورو در زمینه خرید خط تله کابین توسط وی هزینه شده است و به گونه ای این سرمایه گذاری در تله ای از فراموشی سال ها رها شده بود.

نام:
ایمیل:
* نظر: