به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۴۱۱۹
|
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷

خبردنا: قایق بادی یک وسیله بسیار عالی برای تفریحات آبی می باشد که به واسطه طراحی متفاوتی که دارد، بسیار برای مردم جذاب بوده و با توجه به حمل و نقل آسان آن ها ، توانسته اند در دل مشتریان جای بگیرند .

 
قایق های بادی در ابعاد مختلفی ساخته شده اند و طراحی آن ها نیز بسیار متنوع است ، به همین دلیل می تواند برای استفاده یک نفره ، دو نفره و گروهی مناسب باشد تا شما بتوانید به سادگی قایق های بادی را بر اساس نیاز خود خریداری کرده و از آن به تفریحات آبی بپردازید . کیفیت ساخت قایق بادی بسیار بالا بوده و در طی سال هایی که تولید شده است ، با استفاده از بهترین اجناس و با طراحی بی نظیر و مهندسی شده ، مدل هایی عرضه شد که توانسته است تمامی انتظارات را برای مشتریان برآورده کند .

قایق بادی با دوام است و کیفیت ساخت بسیار بالای آن ها می تواند طول عمر بالایی را به محصول ببخشد . همچنین توجه داشته باشید که این قایق های بادی می توانند به خوبی وزن های بالا را تحمل کنند و با توجه به طراحی استاندارد خود به خوبی در آب ها به خصوص آب های آزاد ایمن باشند . با توجه به عدم شناخت شما نسبت به قایق های بادی و ویژگی آن ها در این مطلب قصد داریم تا شما را بیشتر با قایق های بادی آشنا کنیم تا در صورت علاقه به خرید قایق بادی بتوانید بهترین مدل های خود را انتخاب و آن را خریداری کنید .

ویژگی‌ها و مزیت‌های قایق بادی که نمی‌دانید

انواع قایق بادی

قایق های بادی در مدل های بسیار متنوعی تولید شده اند و محدود به چند مدل نیستند . قایق های بادی به صورت کلی با استفاده از پارو استفاده می شوند و به اصطلاح یک نوع قایق پارویی به شمار می آیند . ولی برخی از این قایق ها به گونه ای طراحی شده اند که شما می توانید حتی موتور قایق به آن وصل کنید تا بتوانید قایق بادی خود را به یک قایق موتوری بادی تبدیل کنید . ولی توجه داشته باشید که برخی از مدل ها این ویژگی را دارند که می توان به مدل هایی نظیر قایق بادی جیمینی و قایق بادی کاسپین اشاره کرد . این دو مدل از قایق های بادی در واقع قایق های بادی تندرو به شمار می آیند که می توانید نمونه هایی از ان ها را در فروشگاه اینترنتی اینتکس در ظرفیت های مختلف مشاهده و خریداری کنید .

برخی دیگر از قایق های بادی تولید شده به عنوان قایق ماهیگیری می باشند که دارای ابعاد بزرگی بوده و ویژگی های بسیار خوبی همچون اهرم نگهدارنده ساییبان یا قلاب ماهیگیری را داشته و بسیار امکانات خوبی را دارند . قایق هایی نیز طراحی شده اند که بیشتر برای گشت زنی و تفریحات آبی بوده که شامل قایق های بادی کودکان نیز خواهد شد . این قایق ها در سایز های بزرگ خود حتی برای استفاده خانوادگی کاربرد دارد . و اما در آخر میرسیم به قایق های بادی کایاک که طراحی متفاوت تری داشته و بیشتر برای ورزش کردن بوده و افرادی که قایق کایاک دوست دارند می توانند قایق های بادی کایاک را استفاده کنند که در مدل های یک نفره ، دو نفره و سه نفره طراحی شده اند

ویژگی‌ها و مزیت‌های قایق بادی که نمی‌دانید

ویژگی ها و مزیت های قایق بادی

ویژگی بسیار مهم قایق بادی که مزیت آن ها نیز به شمار می رود ، پرتابل بودن و قابلیت حمل آسان آن هاست . شما می توانید به سادگی قایق های بادی خود را حمل کرده و از آن در هر جایی استفاده کنید . این ویژگی خوب به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید به سادگی حتی اگر در شهر های ساحلی نیستید ، این قایق ها را تهیه کرده و با سفر به کنار دریا و ... قایق بادی خود را به سادگی با ماشین حمل کرده و در سفر ها آن را به همراه برده و استفاده کنید . بنابراین شما می توانید با هزینه کم یک قایق بی نظیر حتی در ابعاد بزرگ را داشته باشید که از این ویژگی بسیار خوب برخودار است . چرا که این قایق ها به صورت بادی طراحی شده اند و وزن کمی دارند و همچنین در صورت تخلیه شدن باد آن ها ابعاد بسیار کوچک تری را خواهند داشت .

برند های پر فروش قایق بادی

برند های پر شماری در دنیا هستند که در زمینه ساخت و تولید قایق های بادی فعالیت می کنند . ولی همه آن ها از محبوبیت برخوردار نبوده و تنها تعداد انگشت شماری از این برند ها هستند که بسیار معروف بوده و دلیل معروفیت و محبوبیت آن ها نیز تولیدات موفقی است که داشته اند . از برند های پر فروش قایق بادی می توان به برند های اینتکس و بست وی اشاره کرد . این دو برند نام برده از قدیمی ترین و فعال ترین شرکت ها در این زمینه هستند که در طی سال ها فعالیت خود بهترین مدل های قایق بادی را تولید کرده اند که خرید و استفاده از آن ها همواره لذت بخش بوده است . حتی بیشتر قایق های بادی که ممکن است شما در ویدیو ها و ... دیده باشید ، بدون شک یکی از قایق های بادی این دو برند هستند . چرا که اینتکس و بست وی به صورت انحصاری و با تولید انبوه خود بیشتر بازار را در برگرفته اند . هر دو برند نام برده برند هایی آمریکایی هستند که تولیدات و خط تولید خود را به چین انتقال داده اند تا تولیدات خود را گسترش دهند .

این دو برند در واقع از رقیب های یکدیگر هستند و همواره در این رقابت خود ، توانسته اند تا مدل های جدید تر و خاص تری را رونمایی کنند . قایق هایی که توسط این برند ها ساخته شده اند مدل های مختلفی دارند که در واقع در بخش انواع قایق بادی به آن اشاره کرد . قایق های بادی پارویی و موتوری این برند ها حتی علاوه بر تفریحات آبی ، مناسب برای گشت زنی بوده و حتی گارد ساحلی ایالت متحده آمریکا و حتی بسیاری از کشور های دیگر به منظور استفاده نظامی از قایق های بادی بهره می گیرند . بنابراین می توانید به این موضوع پی ببرید که قایق های بادی در برخی مدل ها در واقع قایق های تندرویی هستند که شما می توانید به راحتی آن ها را تهیه کرده و برای تفریحات خود در آب های آزاد نیز استفاده کنید . هر دو برند سعی کرده اند تا با بهترین اجناس همچون پی وی سی ، برزنت ، آلومینیوم ، پلاستیک و ... بخش های مختلف قایق های بادی را طراحی و تولید کنند

ویژگی‌ها و مزیت‌های قایق بادی که نمی‌دانید

پر فروش ترین قایق های بادی

از پر فروش ترین قایق های بادی برند بست وی می توان به قایق های بادی جدید هیدرو فورس بست وی اشاره کرد که در مدل های کایاک و یا تفریحی ساخته شده اند . همچنین قایق های سری کندر ، وویاگر ، کاسپین و جیمینی اشاره کرد که مدل های کاسپین و جیمینی از برترین و پر فروش ترین قایق های بادی برند بست وی می باشند چرا که کیفیت ساخت بسیار بالایی داشته و کف ضد ضربه داشته و از صفحات آلومینیومی برای آن استفاده شده است . همچنین قابلیت نصب موتور را دارند . این در حالی است که شرکت اینتکس نیز مدل هایی نظیر قایق های بادی چلنجر ، اکسپلور ، مارینر و سی هاوک را عرضه کرده است که هر یک از آن ها از ویژگی های خاص خود برخوردار هستند .

فروشگاه مرکزی قایق بادی

فروشگاه اینترنتی اینتکس فروشگاه مرکزی قایق بادی در ایران است که شما می توانید تمامی قایق های بادی معرفی شده و حتی بیشتر از آن چه که معرفی شده است را در فروشگاه مشاهده کرده و آن ها را با بهترین قیمت ها خریداری کنید . فروشگاه اینتکس ببزرگترین فروشگاه محصولات بادی در ایران نیز می باشد که متنوع ترین و البته بهترین محصولات بادی را موجود کرده است تا شما خریداران عزیز بتوانید از سراسر ایران به صورت اینترنتی و یا به صورت حضوری به فروشگاه مرکزی و یا شعب دیگر فروشگاه مراجعه کرده و خرید های خود را انجام دهید . فروشگاه اینتکس به دلیل فروش بدون واسطه قایق های بادی خود ، این محصولات را با قیمت بسیار ارزان تری به دست مصرف کننده می رساند و شما می توانید به سادگی از فروشگاه خریداری کنید .

خرید حضوری از فروشگاه اینتکس می تواند باعث برخورداری شما از تخفیفات ویژه تر گردد . با وارد شدن به وبسایت فروشگاه می توانید وارد دسته بندی قایق بادی شده و در آن جا گالری از تصاویر انواع قایق های بادی پارویی یا موتور دار را که ساخته شده توسط برند های مطرحی همچون اینتکس و بست وی هستند را مشاهده کرده و هر یک از آن ها را با توجه به نیاز و علاقه ای که دارید خریداری کنید . اینتکس سعی کرده است تا تمامی مدل های قایق بادی را در چند سایز و ظرفیت موجود کند تا به سادگی بتوانید خرید های خود را انجام دهید .

نام:
ایمیل:
* نظر: