به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۴۱۲۲
|
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۷
معتمدی زاده:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق در استان کهگیلویه و بویراحمد با اظهار نگرانی خود از مصرف بی رویه برق در مناطق گرمسیری و سردسیری این استان، اظهارداشت: متاسفانه میزان مصرف برق در شب های این استان بیشتر از روزهای آن شده است.

به گزارش خبردنا، "جمال معتمدی زاده" در نشست ویدئو کنفرانسی با مدیران نواحی صنعت برق در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: متاسفانه براساس آمارهای ارسال شده از دیسپاچینگ مرکز، میزان مصرف برق در ساعات پیک بار دیشب تا امروز (ساعت 13 تا 18 و 20 تا 24 ) در این استان روند شتاب زده صعودی دارد.

وی با بیان اینکه میزان مصرف در ساعات پیک بار دیشب استان کهگیلویه و بویراحمد (شب سی و یکم تیرماه) 13 مگاوات بیشتر از میزان مصرف در ساعات پیک بار روز گذشته بوده است، خاطرنشان کرد: میزان مصرف برق در ساعات پیک بار شب 480 مگاوات و در ساعات پیک بار روز 467 مگاوات است.

رئیس شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: میزان مصرف برق با 467 مگاوات در این استان از رشد 15 درصدی در ساعات پیک بار برخوردار بوده که می طلبد مشترکین در این ساعات از روشن نکه داشتن وسایط برقی نظیر کولرهای گازی، اسپلیت ها، جاروبرقی ، اتو ، تلویزیون و سایر لوازم دیگر برقی پرمصرف، خودداری کنند.

معتمدی زاده، میزان مصرف برق در ایران طی ساعات پیک بار را 61 هزار و 716 مگاوات عنوان و تصریح کرد: میزان مصرف برق در کشور در ساعات پیک بار روز گذشته، یک درصد کاهش مصرف را نشان  می دهد.

وی گفت: گچساران با 166 مگاوات بیشترین سهم مصرف و چُرام با 32 مگاوات کمترین سهم مصرف برق در استان کهگیلویه و بویراحمد را دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر: