به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۴۱۶۰
|
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰

خبردنا: تصاویری از یک زن هندی با سبیل، این روزها با واکنش‌های متفاوتی در شبکه‌های اجتماعی روبرو شده است. برخی او را به خاطر داشتن سبیل تحسین کرده‌اند و عده‌ای هم به تمسخر او پرداخته‌اند.

 
 

داستان عجیب زنی که عاشق سبیلش است!

به نقل از رسانه فارسی زبان؛ اما شیجا، ۳۵ ساله می‌گوید که نگران نظر دیگران درباره موهای صورتش نیست، چون او بهرحال «عاشق» سبیل‌هایش است.

افرادی که عکس‌های او را در فیس‌بوک می‌بینند یا شخصاً با او ملاقات می‌کنند، می‌پرسند چرا او سبیل دارد. او می‌گوید: «تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که من آن را خیلی زیاد دوست دارم و هرگز احساس نکرده‌ام که به خاطر داشتن سبیل، زیبا نیستم».

داستان عجیب زنی که عاشق سبیلش است!

شیجا در ایالت جنوبی کرالای هند زندگی می‌کند. او می‌گوید در حالی که مرتباً ابروهایش را نخ می‌اندازد، هرگز نیازی به برداشتن موهای بالای لبش احساس نکرده است.

سبیل‌های شیجا پس از حدود پنج سال حالا ضخیم شده و او می‌گوید که اکنون نمی‌تواند بدون آن زندگی کند. ظاهرا علاقه شیجا به سبیل‌هایش به حدی زیاد است که در دوره همه‌گیری کرونا از ماسک زدن خوشش نمی‌آمده چون این کار سبیل‌هایش را می‌پوشانده است.

اغلب به زنان گفته می‌شود که موهای صورت نامطلوب هستند اما در سال‌های اخیر، بسیاری از خانم‌ها با پذیرش و حتی افتخار کردن به موهای صورت خود، خلاف عرف را انتخاب کرده‌اند.

داستان عجیب زنی که عاشق سبیلش است!

در سال ۲۰۱۶، هارنام کائور به جوان‌ترین زن در جهان تبدیل شد که با ریش کامل (شش اینچی) تمام صورتش را پوشاند. او توانست نامش را در رکوردهای جهانی گینس ثبت کند. این فعال رسانه‌ای مدت‌هاست که برای تغییر نگاه به بدن کارزراهایی را در شبکه‌های اجتماعی براه می‌اندازد.

نام:
ایمیل:
* نظر: