به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۴۱۶۵
|
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۴
بستن گلوگاه‌ها یکی از مهمترین مصوبه های عملی نشده است و همه مسئولان از برخی مسائل پشت پرده مطلع هستند و همین عوامل سبب شده اند که مشکلات میدان میوه و تره بار رفع نشود.

خبردنا: مدیر میدان میوه و تره بار یاسوج گفت: میوه فروش ها از محصولات عرضه شده در میدان میوه و تره بار این شهرستان استقبال نمی کنند.

شاهرخ یزدان پناه به عرضه ۵۵ تن انواع میوه و تره بار در این میدان میوه و تره بار یاسوج اشاره کرد و گفت: با وجود ایجاد فضایی باز برای عرضه مستقیم محصولات و خرید مستقیم و ارزان و همچنین عرضه محصولات متنوع، اما میوه فروش ها استقبال مطلوبی ندارند.

او می گوید: با همکاری اتحادیه و صنف میوه فروش ها می‌توانیم همه نیازهای بازار را برای رسیدن میوه با قیمت واقعی به دست مصرف کنندگان تامین کنیم.

نماینده شرکت سرمایه گذار میدان میوه و تره بار یاسوج نیز اجرایی نشدن مصوبه های راه اندازی این میدان را از جمله دلایل متضرر شدن عنوان کرد و گفت: مقرر شده بود پس از راه اندازی این محل، هر 3 روز یک بار ستاد تنظیم بازار برگزار و مشکلات بررسی و رفع شوند، اما تاکنون این جلسه ها به صورت دست و پا شکسته برگزار شده و به دلیل حضور نداشتن مدیران، مشکلات رفع نشدند.

آقای عوض‌پور می گوید: بستن گلوگاه‌ها یکی از مهمترین مصوبه های عملی نشده است و همه مسئولان از برخی مسائل پشت پرده مطلع هستند و همین عوامل سبب شده اند که مشکلات میدان میوه و تره بار رفع نشود.

به گفته او؛ براساس برنامه ریزی های انجام شده مقرر بود در صورتیکه سرمایه گذار نتواند سرمایه لازم را تأمین کند، اصناف و اتحادیه به کمک سرمایه گذار بیاید، این در حالی است که این اتحادیه و اصناف نه تنها کمکی نکردند، بلکه سنگ اندازی می کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: