به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۴۱۶۷
|
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۴
داشتن آمار و اطلاعات یکی از ظرفیت های بسیار مهم برای مدیران دستگاه های اجرایی در موضوع برنامه ریزی ها است و چنین آماری در ثبت احوال با پیشرفت اطلاعات نوین بروزرسانی شده است.

خبردنا: معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۶۶ واقعه ازدواج با اتباع خارجی در سطح استان داریم که ۱۰۵ شناسنامه برای فرزندان شان صادر شده است.

به گزارش"خبردنا"، سید جواد هاشمی مهر در نشست شورای هماهنگی ثبت احوال استان با بیان اینکه، ثبت احوال یکی از ادارات حاکمیتی و تاثیر گذار در برنامه ریزی های کلان کشور است، افزود: مجموعه تلاش هایی که عزیزان در ثبت احوال استان، شهرستان ها و بخش ها انجام می دهد قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه برای برخورداری از آمار دقیق و بروز با ثبت احوال همکاری شود،اظهارکرد: کاملاً شاهد هستیم ثبت احوال خدمات خوبی به مردم ارائه می دهد که وظایف اصلی سازمان ثبت احوال، ثبت وقایع چهارگانه حیاتی ولادت، وفات، ازدواج و طلاق است و این آمارها باید بروز باشد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه، ثبت احوال یک پایگاه بسیار مهم و اثر گذار جمعیتی در سطح کشور است، خاطرنشان کرد: داشتن آمار و اطلاعات یکی از ظرفیت های بسیار مهم برای مدیران دستگاه های اجرایی در موضوع برنامه ریزی ها است و چنین آماری در ثبت احوال با پیشرفت اطلاعات نوین بروزرسانی شده است.

هاشمی مهر، همکاری هرچه بیشتر شهرداری، دانشگاه علوم پزشکی و دهیاری ها را  در بروزرسانی اطلاعات برای ثبت احوال مهم دانست و تصریح کرد: دستگاه های اجرایی در اعلام و ثبت به موقع و وقایع حیاتی در راستای برنامه ریزی اجرایی و راهبردی ثبت احوال استان همکاری و هماهنگی بیشتری داشته باشند.

وی به موضوع اختلافات آماری هم اشاره کرد و ادامه داد: همکاری و همراهی دستگاه‌های متولی در استان و اعلام آمار بروز و دقیق توسط دهیاری ها و صدور مجوز دفن در آرامستان ها توسط  شهرداری بیشتر مورد توجه باشد.

به گزارش خبردنا به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ثبت ازدواج اتباع خارجی بیان کرد: ۱۶۶ واقعه ازدواج با اتباع خارجی در سطح استان داریم که ۱۰۵ شناسنامه برای فرزندان شان صادر شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: