به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۴۱۸۹
|
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰

خبردنا: کاربری به نام «R» در توئیتر با انتشار تصویری از حضور یک پدر با شلوار زاپ‌دار در مطب دکتر زنان و زایمان، جنجال آفرید. 

 

او در توضیح این تصویر نوشت:

مطب دکتر زنان و زایمان، پدر آینده هستند!

تصویر جنجالی از پدر ایرانی با شلوار زاپ‌دار!

همین گزاره کافی بود تا موجی از انتقاد روانه نویسنده توئیت شود. اینکه پوشش این فرد اصلا به چه کسی ارتباط دارد؟ لحن تمسخر در این توئیت برای کاربران قابل قبول نبوده و در ادامه بخشی از این واکنش‌ها را می‌خوانیم.

ستاره:

واقعا بر چه اساسی به خودمون اجازه می‌دیم که پدر بودن دیگران رو بسنجیم؟ به ما چه ربطی داره که کی چی می‌پوشه و با اون پوشش چه جایگاهی داره. قبل از اینکه پوشش دیگران رو مسخره کنیم بهتره مغزمون رو رشد بدیم و یاد بگیریم که در جایگاهی نیستیم که پوشش کسی رو مسخره کنیم.


کابوی:

دوستانی که کت شلوار می‌پوشن من بعد حق بچه دار شدن دارن دوستان


ددی:

چرا ما نمیتونیم قبول کنیم که سایرین حقوقی دارن؟ چرا نمیتونیم درک کنیم که شاید راه درست رو کس دیگه میره نه ما؟


فاطمه:

منم از این مدل تیپا نمیپسندم ولی واقعا به ما ربطی نداره هر کسی چه تیپی میزنه، سرتون تو کار خودتون باشه، انقدرم اون گوشی رو برندارید یواشکی از مردم عکس بگیرید حتی اگه چهرشون مشخص نباشه.


پیام:

سر زانوی آدم پاره باشه هیچ اشکالی نداره، ولی سر آدم که تو زندگی مردم باشه خیلی بده.


اتولوژیست:

کاش بابای من ازین شلوار پاره‌ها می‌پوشید و اندکی فقط اندکی انسان بود!


میس مونا:

هنوز کاپ بهترین و سالمترین ارتباط فرزند و پدری ای که من دیدم دست یه بابای 25 ساله با تیپ رپری و تینیجریه که با دختر 5 ساله اش اومده بودن درمانگاه برای ویزیت دخترک. وقتی یادشون میوفتم قلبم گرم میشه. چه قدر با فهم و شعور با بچه برخورد میکرد، بچه چه قدر شیرین و مودب و ایمن بود.

نام:
ایمیل:
* نظر: