به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۴۲۰۰
|
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۵
این کارگاه آموزشی با هدف آشنایی صاحبان صنف و افراد متصدی سالن‌های آرایش با مقررات صنفی و به ویژه نحوه فعالیت در فضای مجازی و تجاری در زمینه ارائه خدماتی که انجام می‌دهند برگزار شد.

خبردنا: معاون دادستان عمومی و انقلاب کهگیلویه و بویراحمد از پلمب ۲۹ آرایشگاه متخلف در یاسوج خبر داد.

به گزارش"خبردنا"، حمید نادریان گفت: این تعداد آرایشگاه با همکاری مجموعه پلیس فراجا و نظارت بر اماکن عمومی انجام شد.

او می‌گوید: شناسایی سایرسالن‌های آرایش متخلف در سطح استان و اقدامات قانونی و قضایی برای برخورد با آن‌ها انجام شده است.

به گفته نادریان شناسایی تخلف‌های سالن‌های آرایشی براساس ثبت گزارش‌های مردمی در سامانه سامد (سامانه ارتباط مستقیم مردم استان) با دادستان عمومی و انقلاب کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفته است.

او با اشاره به اقدامات ایجابی دادگستری مرکز استان در این خصوص گفت: برخی از متصدیان سالن‌های آرایشی به قوانین و مقررات حاکم در صنف خود ناآگاه هستند و به همین دلیل کارگاه آموزشی برای آن‌ها برگزار شد.

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برگزاری کارگاه یک روزه برای اصناف می‌گوید: این کارگاه آموزشی با هدف آشنایی صاحبان صنف و افراد متصدی سالن‌های آرایش با مقررات صنفی و به ویژه نحوه فعالیت در فضای مجازی و تجاری در زمینه ارائه خدماتی که انجام می‌دهند برگزار شد.

او با اشاره به مشکلات سایر اصناف گفت: گزارش‌های مردمی نیز حاکی از آن است که برخی از کلینیک‌های زیبایی دارای تخلفاتی مشابه سالن‌های آرایشی هستند که برنامه ریزی‌های لازم برای بررسی موضوع و برخورد با متخلفان انجام می‌شود.

به گفته نادریان؛ قرار است ابتدا برای اصناف مختلف کارگاه‌های آموزشی برای رفع مشکلات آن‌ها برگزار شود و تا جاییکه امکان دارد پرونده قضایی تشکیل نشود.

نام:
ایمیل:
* نظر: