به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۴۲۱۱
|
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰

خبردنا: روزنامه کیهان در خبری سعی کرد که حواشی لغو کنسرت سیروان خسروی در اهواز را توجیه کند!

 
 

توجیه کیهان برای لغو کنسرت سیروان خسروی!

این روزنامه نوشت:

در پی لغو کنسرت «سیروان خسروی» در اهواز، بار دیگر ماجرای لغو کنسرت‌ها در ایران به سرخط خبری بسیاری از رسانه‌های داخلی و خارجی تبدیل شد. رسانه‌های موافق و مخالف نظام با سوگیری و جهت‌گیری‌های مختلف این رخداد را بازتاب دادند.

برخی از رسانه‌های داخلی، کج‌سلیقگی مدیران داخلی، بی‌برنامگی و مشکلات ساختاری و سخت‌افزاری را عامل بروز چنین مشکلاتی برشمردند، در حالی که کانال‌های خبری و سایت‌های معاند خبری و تحلیلی، در گزارش‌ها و تحلیل‌های خود ماهیت و اصل برگزاری کنسرت را در ایران زیر سؤال بردند و دولت و حاکمیت را به مخالفت با هنر و برگزاری مراسم هنری محکوم کردند.

این سیاه‌نمایی‌ها در حالی صورت می‌گیرد که بنا بر آمار تنها کمتر از یک‌صدم کنسرت‌ها در برخی شهرها لغو می‌شود و آمار تعداد کنسرت‌های برگزارشده با موارد لغوشده به هیچ وجه قابل مقایسه نیست؛ ضمن اینکه برخی از این کنسرت‌ها به دلایل فنی و به خواست خود برگزارکنندگان لغو شده است.

واقعیت امر این است که تعداد کنسرت‌هایی که تعطیل شدند، به نسبت یک به صدم کنسرت‌های اجراشده هم نیست که البته وقتی به اظهارنظر خوانندگانی که کنسرت‌هایشان با مشکل اجرا مواجه شدند، توجه می‌کنیم، متوجه اعمال نظرات و نگاه‌های سلیقه‌ای مدیران میانی خواهیم بود.

نام:
ایمیل:
* نظر: