به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۴۲۱۷
|
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱
گشت نظارتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان در آخر هفته بصورت گشت های مشترک از این اردوگاه ها بازدید میکند و اجازه پذیرش مسافر و گردشگر در این مکان داده نخواهد شد.

خبردنا: مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به هشدار هوشناسی نسبت به بارش باران و وقوع سیل، تمام تاسیسات گردشگری در مسیر و بستر رودخانه ها تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند.

به گزارش"خبردنا"، سعید طالبی پور روز چهارشنبه در این باره افزود: هواشناسی استان در خصوص ورود سامانه رگباری در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری هشدار داده است.

وی تاکید کرد: به منظور حفظ سلامت شهروندان و گردشگران و جلوگیری از حوادث تا اطلاع ثانوی تمام تاسیسات گردشگری که در مسیر رودخانه هاست، تعطیل است.

طالبی پور بیان کرد: گشت نظارتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان در آخر هفته بصورت گشت های مشترک از این اردوگاه ها بازدید میکند و اجازه پذیرش مسافر و گردشگر در این مکان داده نخواهد شد.

وی با بیان اینکه بیشتر اردوگاه های گردشگری در مسیر رودخانه در  شهرستان های بویراحمد و دنا است، تصریح کرد: این اردوگاه شامل تنگ گنجه ای، تنگ مهریان، چشمه میشی،کوه گل، شراب گروه چرام و دیگر موارد است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: همچنین تاسیسات گردشگری در مرکز استان نیز توسط عوامل شهرداری یاسوج تعطیل شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: