به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۴۲۱۹
|
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵
شهردار جدید باید تکریم پرسنل خودم شهرداری را به صورت ویژه به آن نگاه کند،انتظار دارم نگاه ویژه ای به این موضوع داشته باشد، شفافیت مالی برای ما اولویت خاصی دارد و شخصا این موضوع را رصد خواهم کرد.

خبردنا: با حضور جمعی از مسئولین شهرستان باشت و استانی سید رضا حسینی بعنوان شهردار باشت معارفه شد.

به گزارش"خبردنا"، نادر گرامی فرماندار شهرستان باشت در آئین تکریم و معارفه شهردار باشت گفت:تشکر می‌کنیم از آقای موسوی که واقعا یک جلوه خاصی را به شهر باشت دادند و یک خدمات غیر قابل وصف به همشهریان ارائه دادند.

وی گفت:از دو سرپرستی که در این مدت کار شهرداری را انجام دادند و خدمات خوبی به مردم ارائه دادند تشکر می‌کنم و عرض تبریک دارم از برادر بسیجی، ولایی، جهادی و با روابط عمومی بسیار خوبی که دارند امیدوارم مردم نیز نهایت همکاری را در بحث‌‌‌‌های شهرداری و خدمات شهری با وی انجام دهند.

دادستان شهرستان باشت گفت ؛ عرض خسته نباشید داریم خدمت شهردار سابق باشت جناب آقای موسوی و سرپرستان شهرداری باشت و عرض تبریک داریم خدمت شهردار جدید ،امیدواریم که جناب آقای حسینی مشکلات موجود را با اعضای شورای شهر و مردم یکی پس از دیگری حل کنند.

رجایی افزود ؛فضای سبز شهر بعلت کمبود نیروی انسانی و اختلافات و موارد مختلف فرسوده شده است و تقاضا دارم از تمام مردم که به شهردار جدید کمک کنند تا یک مبلمان شهری،و فضای سبز زیبایی را در سطح شهرستان ببینیم.

وی تصریح کرد:مطالبات کارکنان شهرداری از اولویت‌‌‌‌های اصلی باشد ،اگر افرادی می‌خواهند کار شکنی کنند و خللی ایجاد کنند، ما بعنوان مدعی العموم ورود خواهیم کرد.

رجایی گفت:در فضای مجازی سعی کنیم حرمت افراد حفظ شود و کار‌‌‌‌های صورت گرفته را کوچک نکنیم و شایعه پخش کنیم.

باباکان پور در آیین این مراسم گفت:تقدیر و تشکر می‌کنیم از آقای موسوی که پای کار بودند و بصورت جهادی و تلاش شبانه روزی یک مدیریت ماندگار از خود به جای گذاشتند.

وی گفت؛روند انتخاب شهردار طبق قانون انجام شده است ،شورای شهر را انتخاب کردند و وزارت کشور نیز تایید کردند و بخاطر مسایل اجتماعی آقای استاندار حکم وی را امضا نکردند چون هم خودشان مخالف بودند و هم نماینده مجلس اما این قضیه به شورای حل اختلاف کشیده شد و از مجموع پنج رای چهار رای مثبت را به آقای حسینی دادند و باعث شد تا وی بعنوان شهردار انتخاب شود.

این مسئول گفت:شهردار جدید باید تکریم پرسنل خودم شهرداری را به صورت ویژه به آن نگاه کند،انتظار دارم نگاه ویژه ای به این موضوع داشته باشد، شفافیت مالی برای ما اولویت خاصی دارد و شخصا این موضوع را رصد خواهم کرد.

باباکانی پور تصریح کرد ؛توسعه فرهنگ شهری می‌تواند جلوی خیلی از هزینه‌‌‌‌های که بر عهده شهرداری باشد بر دارد،توسعه شهری باید برای همه مردم و همه آحاد مردم باشد و در تمام نقاط شهر به یک نحوه باشد.

سید رضا حسینی شهردار منتخب باشت گفت:از همه کسانی که در انتخاب اینجانب همکاری لازم را داشتند تشکر می‌کنم ،از شورای جوان اما با تجربه شهر باشت تشکر می‌کنم،بعنوان یک شهروند از تلاش‌‌‌‌های جهادی و بی چون چرای شهردار سابق باشت جناب آقای موسوی تشکر می‌کنم.

وی گفت:از تمام مسئولان استانی و شهرستانی و سید ناصر حسینی پور تقاضا داریم که همکاری لازم را با شهرداری داشته باشند.

حسینی افزود:حضور در میدان و در بین مردم از برنامه‌‌‌‌های اصلی مااست ،بابت عدم پرداخت مطالبات همکاران خود در شهرداری باشت معذرت می‌خواهم ،ان شا الله که بتوانیم در کمترین زمان ممکن مطالبات آنها پرداخت شود.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: