به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۴۲۲۹
|
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۳
پیش تر در بازدید رییس جمهور و وزیر اقتصاد از انبارهای اموال تملیکی در سفر استانی هرمزگان از خدمات دکتر اجتهادی و تیم مدیریتی وی تجلیل شده بود.

خبردنا : رئیس قوه قضائیه برای چندمین بار متوالی از اقدامات انجام شده در سازمان اموال تملیکی کشور به نیکی یاد کرد و در گفتگو با صدا و سیما از تعبیر "حال خوبم" برای تقدیر از اقدامات انجام شده در این سازمان معظم اقتصادی -حاکمیتی یاد کرد.

به گزارش " خبردنا " حجت الاسلام والمسلمین "غلامحسین محسنی اژه ای " در سفر استانی به " بوشهر " از انبارهای اموال تملیکی بازدید کرد و در مقایسه ای از روند تحولات انجام شده در این سازمان تاکید کرد از این اقدامات " حالم خوب " شد.

آشناییان به روحیات مدیریتی حاج آقا اژه ای می دانند این تعبیر در چارچوب تعابیر مدیریتی وی چه جایگاه ممتازی دارد و وی اصولا از این تعابیر برای نشان دادن میزان رضایتمندی از عملکرد مدیران اجرایی و قضایی به ندرت استفاده می کند .

اقدامات انجام شده در سازمان اموال تملیکی کشور با مدیریت عالی و راهبردی دکتر " اجتهادی" چنان است که تحسین روسای قوه و مسئولان عالی رتبه کشور را برانگیخته و اینچنین از سوی شخصیت محبوبی همچون حاج آقا اژه ای در کسوت ریاست قوه معظم قضائیه مورد تحسین قرار گرفته است .

پیش تر در بازدید رییس جمهور و وزیر اقتصاد از انبارهای اموال تملیکی در سفر استانی هرمزگان از خدمات دکتر اجتهادی و تیم مدیریتی وی تجلیل شده بود.

دکتر اجتهادی از فرزندان شایسته شهرستان کهگیلویه بزرگ استان کهگیلویه و بویراحمد است که در هر منصب مدیریتی بوده با تواضع خاص و پاکدستی منحصر بفرد بخوبی تحول ایجاد کرده و درخشیده است.

این گونه حمایت ها از مدیران ملی کهگیلویه و بویراحمدی " حال همه هم استانی ها را هم خوب می کند ".

تعداد بازدید : 96
نام:
ایمیل:
* نظر: