به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۴۲۳۱
|
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲
راوند با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص موضوع زن ادامه داد: در تمدن غربی زن و کرامت انسانی اش از بین رفته است ، که در این برهه حساس دشمنان با غول رسانه ای بی‌حجابی را ترویج می‌کنند

 خبردنا : امام جمعه دیشموک در خطبه نماز جمعه این شهر ضمن دعوت خود و مردم به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: ترس از خدا مایه تقوای الهی و عاقبت به خیری انسان است.

به گزارش " خبردنا "  ،  حجت‌الاسلام "علی‌اکبر راوند" با اشاره به ظلم اقتصادی در اجاره بها و گرانی‌ها گفت: در همین شهر کوچک دیشموک اجاره بهای میلیونی برای منازل و مکان تجاری داده می‌شود که از بازاریان و کسبه خواستار عدم ظلم و کمک به همدیگر هستیم.

وی با اشاره به کمبود آب در بخش دیشموک عنوان کرد: به خاطر کمبود آب چند ماه برخی از روستاها آب ندارند و حتی در شهر دیشموک برخی از نقاط به علت مصرف بی‌رویه دیگران آب گیرشان نمی آید.

خطیب جمعه دیشموک با اشاره به هشدارهای وقوع سیلاب اضافه کرد:طبق نظر هواشناسی از امروز عصر تا فردا احتمال سیلاب وجود داشته که بایستی به هشدارها توجه شود.

وی با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با ائمه جمعه سراسر کشور افزود: نمازجمعه یک فریضه استثنایی است که هیچ چیزی شبیه آن نداریم.

راوند ادامه داد: نماز جمعه محل پیوند بین مردم و خداوند است که دعای دسته جمعی و استمرار بدون توقف در هفته ، آمیختن معنویت با سیاست و روشنگری های آن سبب برجسته گی نمازجمعه می‌شود.

خطیب سیاسی عبادی جمعه دیشموک با اشاره به شبهه پراکنی دشمنان گفت: دشمنان در این میدان با شبهه افکنی به دنبال تزلزل در دل های مردم هستند.

وی افزود: کار بزرگ جمهوری اسلامی احیای دین و سیاست و حکومتی مبتنی بر دین است که نقشه دشمنان را نقش بر آب کرده است.

راوند با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص موضوع زن ادامه داد: در تمدن غربی زن و کرامت انسانی اش از بین رفته است ، که در این برهه حساس دشمنان با غول رسانه ای بی‌حجابی را ترویج می‌کنند.

وی گفت: غربی ها انواع دارو را برای بیماران ایرانی تحریم می‌کنند ولی برای حجاب زنان ایرانی دلسوزی می‌کنند، در صورتی که زن مسلمان ایرانی با حجاب شان در عرصه های مختلف ورزشی،علمی، هنری و فرهنگی موفق شده‌اند.

راوند با اشاره به اعتراض مردم عراق به تجاوز ترکیه افزود: مردم عراق خشم و نفرت خودشان را با پایین آوردن پرچم آن کشور از تجاوزگری پایین آوردند.

امام جمعه دیشموک ادامه داد: اعتراض مردم عراق نشان دهنده پایان سکوت آنان از تجاوزهای ترکیه بوده است.

خطیب سیاسی عبادی جمعه دیشموک با اشاره به هفته اول محرم به نام هفته امر به معروف و نهی از منکر گفت: امر به معروف و نهی از منکر سبب تداوم دین و قوام جامعه اسلامی بوده که در هر فضایی بایستی امر به معروف و نهی از منکر کنیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: