به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۴۲۳۸
|
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۳
مطئمن باشید که امنیت سرمایه‌گذاری در استان کهگیلویه و بویراحمد در سطح بسیار بالا برقرار است و هیچ مشکلی برای سرمایه‌گذاری در استان وجود ندارد.

خبردنا: معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت : ضریب بالای امنیت در این استان شرایط مناسبی را برای انجام هر گونه سرمایه گذاری در بخش های مختلف از هر حیث فراهم کرده است .

به گزارش"خبردنا"، سید جواد هاشمی مهر امنیت پایدار ایجاد شده در استان را که زیربنای فعالیت های متعدد از جمله اقتصادی است را مرهون وفاق و همدلی ارکان حکومتی و در راس  آن استاندارسختکوش  و تلاش بی وفقه  اعضای شورای تامین استان وشهرستانها ، مسئولان و مراجع قضایی، ماموران انتظامی ، نظامی ،امنیتی و مدیریت اصولی و منطقی عنوان کرد که نوید بخش رونق و توسعه استان در حوزه های مختلف می باشد .

به گفته هاشمی مهر رویکرد دولت سیزدهم در محرومیت زدایی از سیمای مناطق کم تر توسعه یافته استانهای مختلف از جمله کهگیلویه و بویراحمد و ضریب امنیتی بالای موجود در این استان پشتوانه مهمی در به جریان انداختن سرمایه فعالان اقتصادی در راستای خلق فرصت های جدید است .

این مقام امنیتی خطاب به فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران افزود: مطئمن باشید که امنیت سرمایه‌گذاری در استان کهگیلویه و بویراحمد در سطح بسیار بالا برقرار است و هیچ مشکلی برای سرمایه‌گذاری در استان وجود ندارد.

هاشمی مهر با اشاره به اینکه هر قدمی که برای ایجاد شغل در جامعه برداشته شود به همان نسبت می توان به کاهش آسیب و بزه اجتماعی امیدوار شد تصریح کرد: برای تسهیل امور سرمایه گذاری چه در حوزه های اقتصادی و چه امنیتی و اجتماعی استان آمادگی کامل دار و از سرمایه گذاران استقبال می کند. 

وی اضافه کرد: استان برخوردار از ظرفیت های بالقوه  و زیادی در حوزه های مختلف از نفت و گاز گرفته تا کشاورزی ، معدن و گردشگری است که این قابلیت ها در کنار امنیت پایدار شرایط مناسبی را برای سرمایه گذاران بومی و غیر بومی ایجاد کرده است .

هاشمی مهر استان چهار فصل کهگیلویه و بویراحمد به مرکزیت یاسوج که به پایتخت طبیعت ایران شهره است را نیز مزیتی فوق العاده برشمرد که این روزها  جذابیت آب و هوای سالم آن در کنار دیگر ظرفیت های اقتصادی و کاری برشمرده شده  زمینه ساز حضور بیش از پیش سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی شده است .

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
0
0
ها سرعمر؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
0
1
ضریب دروغگویی هم بالاست
نام:
ایمیل:
* نظر: