به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۴۳۰۱
|
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۵
دقایقی پیش تعدادی از کارگران شهرداری یاسوج انبوهی از زباله را جلوی سازمان تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد واقع در خیابان معلم یاسوج در اعتراض به پرداخت نشدن مطالبات تامین اجتماعی به شهرداری این شهر تخلیه کردند.

"رسول چراغ سحر" مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد با اظهارتاسف از این اقدام شهرداری یاسوج گفت: تخلیه زباله جلوی این اداره به هر دلیلی ناپسند است و سلامت شهروندان و ارباب رجوع را به خطر می‌اندازد.

وی با بیان اینکه شهرداری یاسوج از ما مطالباتی دارد و ما نیز از شهرداری مطالباتی داریم، اظهارداشت: مشکل پرداخت نشدن مطالبات شهرداری یاسوج به دوره مدیران پیشین تامین اجتماعی مربوط است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد، میزان بدهکاری شهرداری یاسوج به تامین اجتماعی را ۲۳ میلیارد تومان و بدهکاری تامین اجتماعی به شهرداری این شهر را شش میلیارد تومان عوارض عنوان و خاطرنشان کرد: بدهی شهرداری مربوط به آرامستان ها، فضای سبز و پیمانکاران است و بدهی تامین اجتماعی مربوط به عوارض شهری است.

چراغ سحر گفت: شهرداری مُدعی است این مطالبات ارتباطی به شهرداری ندارد در صورتی که آرامستان ها و فضای سبز زیر نظر شهرداری ها هستند.

وی افزود: پس از صدور رای مبنی بر بسته شدن حساب شهرداری به دلیل پرداخت نکردن بدهی شهرداری، با توافقی که شب گذشته با مدیرکل امور شهری استانداری انجام شد و با توجه به بحران اخیر، از این کار صرفه نظر شد.

تا زمان ارسال گزارش، زباله های شهرداری همچنان جلوی اداره کل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد بوده و ترددی به داخل ساختمان صورت نمی گیرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: