به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۴۳۲۷
|
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰

خبردنا: یکی از خریدهای هیجان‌انگیز برای ازدواج، خرید حلقه است. حلقه نشانی از بودن ما با هم است. می‌توان هر بار که به آن نگاه می‌کنیم؛ خاطرات خوش را یادآوری کنیم. این نشانه‌ای است که همه جا با خودمان می‌بریم و نگاه‌های بسیاری را هم به سمتش می‌کشیم.

 
 

مُدترین حلقه‌های ازدواج برای زوج‌های جوان

انتخاب حلقه برای بعضی‌ها بسیار ساده است. آن‌ها از خیلی قبل‌تر از ازدواج طرحی را در نظر داشته‌اند اما برخی هم سخت گیر هستند و یا حتما می‌خواهند طبق مد پیش بروند. اگر از این گروه هستید، این مطلب برای شماست.

حلقه‌های طرح گلابی

امسال حلقه‌های نامزدی که دو سنگ دارند بیشتر روال پیدا کرده اند. شکل سنگ هم بیشتر بیضی است. اگر هم حلقه شما سنگ ندارد و الماس تراش خورده دارد، شکل الماس گلابی حسابی ترند شده و مدل‌های زیادی هم پیدا کرده است.

سنگ‌های قیمتی گلابی شکل، حلقه‌ها را هم زنانه‌تر و هم پیچیده نشان می‌دهد. جای تعجب نیست که آن‌ها در سال ۲۰۲۲ جزو برترین ترندهای جواهرات شدند.

مُدترین حلقه‌های ازدواج برای زوج‌های جوان

الماس‌های تراش خورده گلابی شکل هم تصویری از سبک و ظرافت هستند. منحنی‌های زیبای آن‌ها به سنگ اجازه می‌دهد تا درخشان‌تر دیده شوند، چه به صورت برجسته و بدون حاشیه باشند و چه در اطرافشان حاشیه‌ای باشد.

مُدترین حلقه‌های ازدواج برای زوج‌های جوان

نگین تراش گلابی یادآور اشک هم است. طراحان خلاق این حلقه می‌گویند که این شکل الماسِ منحصر به فرد نشان دهنده اشک‌های شادی است اگر معنای‌اش را بخواهید بدانید.از نظر شکلی هم باعث می‌شوند انگشتان شما کشیده‌تر و باریک‌تر به نظر برسند. اگر می‌پرسید این گلابی و یا اشک بهتر است به سمت بالا و یا پایین باشد، باید بگوییم این بسته به سلیقه شما دارد.

حلقه‌های ساده، زیبا و بدون زمان

سادگی و ظرافت حلقه گویا جاودانه است، چون همیشه این مدل حلقه‌ها پشت ویترین جواهرسازی‌ها هستند.حلقه‌هایی با یک الماس وسط هم همیشه محبوب‌ترین سبک برای حلقه‌های نامزدی بوده‌اند. این حلقه‌های کلاسیک عمر جاودانه دارند که هرگز قدیمی نمی‌شود.

مُدترین حلقه‌های ازدواج برای زوج‌های جوان

یک نوار فلزی ساده و با با الماس مرکزی یا سنگ در این گروه قرار می‌گیرد و چنین طراحی ساده‌ای به الماس اجازه می‌دهد تا با تمام زیبایی چشمگیر خود بدرخشد.

ست مدرن عروس

نمی‌شود از مدل‌های حلقه نامزدی ۲۰۲۲ حرف زد اما از ست‌های مدرن چیزی نگفت. این حلقه‌ها در اشکال مختلف با رنگ‌های طلایی و سنگ‌های مرکزی منحصر به فرد هستند.

مُدترین حلقه‌های ازدواج برای زوج‌های جوان

این نوع ست‌های عروس مخصوص دختر خانم‌هایی است که خواهان تنوع و مدل‌های تازه هستند. آن‌ها شیک، منحصر به فرد و مانند یک قطعه هنری واقعی برای عروسی مدرن هستند.

حلقه‌های دو بانده

با دور شدن جزر و مد سلیقه‌ها از حلقه‌های نامزدی کلاسیک یک نفره یا ست، اگر به دنبال جایگزین‌هایی برای سبک سنتی هستند که همه دارند؛ به این حلقه‌ها نگاهی بیاندازید.

مُدترین حلقه‌های ازدواج برای زوج‌های جوان

این حلقه‌ها یکی از منحصر به فردترین مدل‌ها است. سنگ و الماس بین دو نوار قرار می‌گیرد و فضایی ایجاد می‌شود که انگار بین دو نوار شناور است.

بازگشت حلقه‌های رزگلد

رزگلد بار دیگر به مد بازگشته است. رنگ لطیف و گرم آن به او (کسی که انتخابش کرده‌اید و می‌خواهید از او درخواست ازدواج کنید) درباره احساسات شما می‌گوید و او را هل می‌دهد به سمتی که به شما «بله» بگوید.

مُدترین حلقه‌های ازدواج برای زوج‌های جوان

هر چند خواستیم کمی تبلیغ این حلقه‌ها را کنیم اما اشتباه هم نگفتیم. این مدل حلقه نامزدی، انتخابی عالی برای شروع یک سنت جدید خانوادگی است.حلقه‌های نامزدی رزگلد، مدلی میان مدرن و قدیمی هستند. رنگ ظریف آن‌ها از آلیاژ طلا و مس می‌آید و ریشه در کارهای اولین صنعتگران جواهرسازی دارد.رزگلد هر سال که می‌گذرد قدرت بیشتری پیدا می‌کند و سبک و زیبایی حلقه نامزدی رزگلد قابل مقایسه با خیلی از مدل‌های دیگر نیست.

حلقه‌های الماس

چه چیزی تجملی‌تر از حلقه‌ای که الماس گرداگرد گوهر مرکزی را گرفته اند. این مدل حلقه برای کسانی پیشنهاد می‌شود که دوست دارند حلقه‌شان حسابی دیده شود و نشانه‌ای از ثروت و زرق و برق زندگی‌شان باشد.

مُدترین حلقه‌های ازدواج برای زوج‌های جوان

این حلقه‌های خیره‌کننده یکی از ترندهای برتر سال ۲۰۲۲ هستند. اما باید بدانید این مدل می‌تواند به راحتی به مو و لباس شما گیر کند و به شما ضرری هم بزند.

نام:
ایمیل:
* نظر: