به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۴۳۲۸
|
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از کاهش میزان مصرف برق بدلیل وقوع بارش و نزولات آسمانی در چند روز گذشته خبرداد.

به گزارش خبردنا، جمال معتمدی زاده در نشست کمیته وصول مطالبات شرکت با ابراز خوشحالی از نزول رحمت الهی و اظهار تاسف از خسارات وارده طی چند روز گذشته، اظهارداشت: میزان مصرف برق در ساعات پیک بار روز گذشته (13 تا 18 و 20 تا 24 ) به 429 مگاوات رسیده که کاهش 2 درصدی مصرف نسبت بمدت مشابه سال قبل را نشان می دهد.

وی با بیان اینکه میزان مصرف برق در ساعات پیک شبانه استان کهگیلویه و بویراحمد هم در چند روز اخیر بدلیل بارش ها به 374 مگاوات رسیده است، خاطرنشان کرد: برای اولین باری است که میزان مصرف شبانه در ساعات پیک بار نسبت به میزان مصرف روزانه در همین ساعات، کاهشی مصرف را نشان می دهد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از کاهش 16 مگاواتی مصرف برق در شهرستان گچساران بعنوان پُرمصرف ترین شهرستان این استان در ساعات پیک بار هم خبرداد و یادآورشد: میزان مصرف برق در ساعات پیک بار شهرستان گچساران بدلیل وقوع بارش ها به 148 مگاوات رسیده که نسبت بمدت مشابه سال قبل کاهش 16 مگاواتی را نشان می دهد.

معتمدی زاده گفت: در شهرستان های بویراحمد و دنا هم میزان مصرف برق شش مگاوات، باشت پنج مگاوات و بهمئی هم یک مگاوات کاهش مصرف را نشان می دهد اما در شهرستان های کهگیلویه، لنده و چُرام شاهد افزایش پنج و 2 مگاواتی نسبت بمدت مشابه پارسال هستیم.

وی میزان مصرف برق در ساعات پیک ملی را نیز 65 هزار و 139 مگاوات برشمرد و یادآورشد: میزان مصرف برق کشور هم در ساعات پیک بار طی چند روز گذشته که شاهد نزولات آسمانی بوده ایم 2 درصد کاهش داشته است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر صرفه جویی در مصرف انرژی در روزهای آینده، تصریح کرد: اگر مشترکین برق تنها 10 درصد برق مصرفی خود را صرفه جویی کنند هیچ مشکلی در تامین برق پایدار برای آنان نخواهیم داشت.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: