به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۴۳۴۶
|
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از تامین برق پایدار تمام مناطق بی برق در کهگیلویه بزرگ این استان بعد از ساعت ها تلاش خبرداد.

به گزارش خبردنا، "جمال معتمدی زاده" در حاشیه وارد مدارشدن ترانس T3 ایستگاه سرپری دهدشت که بامداد امروز بدلیل رعد و برق دچار نقص فنی شده بود به رسانه ها گفت: رعد و برق شدید بامداد امروز باعث قطع برق یک شهرستان و سه بخش در کهگیلویه بزرگ این استان شد.

وی افزود: متاسفانه شدت رعد و برق به اندازه ای سخت بود که علاوه بر نقص فنی در یک دستگاه ترانس T3 ایستگاه فوق توزیع سرپَری دهدشت ، بریکر 5082 ، فیدر قلعه رییسی هم دچار مشکل گردید و وضعیت تامین بار سه فیدر 5082 ، 5092 و 5102 از ایستگاه سرپری با قطعی برق مواجه شد.

رئیس شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بدلیل این حادثه غیرمترقبه و شدت بالای صاعقه، برق بخشی از شهرستان لنده و بخش های قلعه رئیسی، سوق و دیشموک بعلاوه روستاهای حاشیه ای قطع شد، اظهارداشت: با تلاش گسترده تیم های عملیاتی و اتفاقاتی از برق منطقه ای خوزستان و شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، اکنون تمامی این مناطق از نعمت برق پایدار برخوردار شدند.

معتمدی زاده با تقدیر از همکاری مشترکین برق در مناطق عنوان شده، خاطرنشان کرد: شدت خسارت وارده رعد و برق در ایستگاه سرپَری دهدشت بعلاوه شهرستان لنده و بخش های قلعه رئیسی، دیشموک، سوق و روستاهای حاشیه ای در دست بررسی است.

نام:
ایمیل:
* نظر: