به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۴۳۵۳
|
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰

خبردنا: در شرایطی که روابط تل‌آویو و مسکو درباره فعالیت «آژانس یهود» در روسیه با تنش مواجه شده‌است، همسر رئیس‌جمهوری اوکراین از نظام بهداشت و سلامت رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد.

اولنا زلنسکا همسر ولادیمیر زلنسکی رئیس‌جمهوری اوکراین در گفت‌وگو با کانال ۱۲ تلویزیون رژیم اسرائیل، در اظهاراتی عجیب خطاب به صهیونیست ها گفت: "مقاومت شما برای ما الهام‌بخش است!"

وی از کمک‌های بشردوستانه رژیم صهیونیستی به اوکراین در جنگ با روسیه تقدیر و خواستار کمک این رژیم به حوزه بهداشت و درمان اوکراین در زمینه روان‌درمانی شد.

همسر رئیس‌جمهوری اوکراین تصریح کرد: براساس برآوردهای وزارت بهداشت این کشور، حدود ۱۵ میلیون اوکراینی نیازمند روان‌درمانی هستند.

ماه گذشته، دو گروه از روانکاوان اوکراینی برای شرکت در کارگاه‌های آموزشی روان‌درمانی به سرزمین‌های اشغالی سفر کردند.

همسر رئیس جمهوری اوکراین روز چهارشنبه با اعضای کنگره آمریکا نیز دیدار و از آنان تقاضای کمک بیشتر نظامی به کشورش برای ادامه جنگ با روسیه کرد.

در پی حمایت تسلیحاتی، مالی و دیپلماتیک واشنگتن از کی‌یف و حمایت سیاسی تل‌آویو از اوکراین، روابط کرملین با آمریکا و رژیم صهیونیستی تیره شده است.

وزارت دادگستری روسیه، «آژانس یهود» در این کشور را به جاسوسی متهم کرده و خواستار تعطیلی آن شده است. این آژانس مسئول تشویق یهودیان جهان برای مهاجرت به سرزمین‌های اشغالی است.‌

نام:
ایمیل:
* نظر: