به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۴۳۵۶
|
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۷
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد :
صدای رسانه های کم هویت در استان از رسانه های هویت دار بیشتر بوده و این موضوع باعث شده است تا رسانه های کم هویت و بی هویت در مسیر یک سری از مسائل کم اهمیت گام بردارند و صدای آنها بیشتر شنیده شود.

 خبردنا :  مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از موضوع های اساسی و مورد نظر در همه حوزه ها مساله رسانه بوده که شاید اهمیت رسانه قبلاً کمتر مورد توجه قرار می گرفت، ولی عصر اطلاعات، ارتباطات و تولید محتوای جذاب و متنوع رسانه‌ای در فضای مجازی، اهمیت توجه به رسانه را بیشتر کرده است.

به گزارش " خبردنا " به نقل از ایرنا ، " امین درخشان"  افزود: در کهگیلویه و بویراحمد بیش از ۲۰۰ رسانه در حال فعالیت هستند؛ میانگین رسانه‌های استان نسبت به میانگین کشوری مقداری بالاتر است.

وی تصریح کرد: حضور تعدادی افراد غیرحرفه‌ای در بدنه رسانه های استان به یک معضل تبدیل شده است و فعالیت رسانه های بدون مجوز خود نمونه یک کار ضد فرهنگی به شمار می رود.

درخشان تاکید کرد: در بحث نحوه ورود افراد به خانه مطبوعات نیز باید چاره اندیشی شود و افراد توانمند و دغدغه مند در این خانه مطالبات صنفی اصحاب رسانه را پیگیری و دنبال کنند.

وی ادامه داد: صدای رسانه های کم هویت در استان از رسانه های هویت دار بیشتر بوده و این موضوع باعث شده است تا رسانه های کم هویت و بی هویت در مسیر یک سری از مسائل کم اهمیت گام بردارند و صدای آنها بیشتر شنیده شود.

درخشان ابراز داشت: مبنا و اساس ارتباط ما با رسانه ها اصالت هر رسانه است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به رفع مشکلات خبرنگاران استان، گفت: کارگروه رسیدگی به مسائل معیشتی و رفاهی خبرنگاران در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان راه اندازی می شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: