به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۴۴۱۲
|
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱
بنیاد مستضعفان برای خدمات رسانی به خانواده معظم شهدای روستا‌های دور دست و کمتر برخوردار اعتبار‌های ویژه‌ای در نظر گرفته است.

خبردنا: فرماندار لنده از اختصاص اعتبار برای رفع مشکل راه‌های ارتباطی و آب آشامیدنی ۱۲ روستای بخش مرکزی این شهرستان خبر داد.

به گزارش"خبردنا"، جلال دانش، فرماندار لنده به سفر اخیر استاندار کهگیلویه و بویراحمد به این شهرستان اشاره کرد و گفت: اختصاص ۱۴۰ میلیارد ریال اعتبار، ارمغان این سفر برای زیرسازی و آسفالت جاده‌های روستا‌های کتج، دوک تا کل شور در بخش مرکزی بود.

او با اشاره به مشکلات این روستا‌ها در حوزه‌های زیرسازی و آسفالت راه‌های روستایی، کشاورزی، آب آشامیدنی و واکسیناسیون دام‌های سبک و سنگین این روستاها، افزود: اداره‌های راهداری، کمیته امداد، هلال احمر، بهزیستی و دامپزشکی آمادگی خود را برای خدمات رسانی به این روستا‌ها اعلام کرده اند.

دانش می‌گوید: این روستا‌ها دارای ظرفیت‌هایی از جمله دامداری و کشاورزی بوده و نیازمند حمایت و توجه جدی هستند.

علی نیکبخت، مدیر نهاد پیشرفت و آبادانی لنده گفت: بازسازی قبور مطهر ۲ شهید روستای کل شور و دره بنگ در یک ماه آینده انجام خواهد شد.

او افزود: بنیاد مستضعفان برای خدمات رسانی به خانواده معظم شهدای روستا‌های دور دست و کمتر برخوردار اعتبار‌های ویژه‌ای در نظر گرفته است.

به گفته نیکبخت؛ پارسال بنیاد مستضعفان ۴ روستای بخش مرکزی را از نعمت آب آشامیدنی سالم برخودار کرد.

این مقام مسئول می‌گوید: روستای کل شور نیز در پایین دست روستا‌های رچ و دوک با مشارکت دولت به زودی از آب لوله کشی برخوردار خواهند شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: