به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۴۴۱۳
|
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۶
نماینده بویراحمد در مجلس در نشست رسانه ای:
نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس یازدهم تاکیدکرد که خودکشی در حوزه انتخابیه وی بیشتر از سایر مناطقی از استان است که آمار بالایی از خودکشی را اعلام می کنند.

به گزارش خبردنا، مهدی روشنفکر در آیین تجلیل از خبرنگاران گفت: خودکشی در حوزه انتخابیه ام (سررود شمالی و سررود جنوبی) بیشتر از مناطق دیگر استان است که اعلام می کنند آمار خودکشی آنان بالاتر است.

وی با اظهار گله مندی خود از مسئولان گذشته استان کهگیلویه و بویراحمد در ارتباط با حذف عنوان محرومیت از حوزه انتخابیه بویراحمد، اظهار داشت: از گذشتگانی که در این استان عنوان محرومیت را از سررود جنوبی و شمالی برداشتند بسیار گله مندم.

این نماینده مجلس افزود: محروم ترین و فقیرترین مردم در حوزه سررود جنوبی و شمالی زندگی می کنند آنوقت عده ای، عنوان محرومیت را سال ها پیش از نام این مناطق فقیر و محروم برداشتند.

روشنفکر با بیان اینکه اکنون در مجلس اعتباراتی تحت عنوان رفع محرومیت ها وجود دارد و به حوزه انتخابیه من تعلق نمی گیرد، خاطرنشان کرد: پیگیر تخصیص این اعتبارات هستم اما کار بسیار سختی است.

وی با تاکید براینکه نباید استان کهگیلویه و بویراحمد را وارد فضای انتخاباتی کرد، ادامه داد: رسانه ها نباید استان را وارد این فضا بکنند.

نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس گفت: مشکلات مردم زیاد است و نباید مردم را وارد این فضا کرد و آرامش شان را برهم زد.

روشنفکر در بخش دیگری از سخنان تاکید کرد که رسانه ها با شایعه سازان همراه نشوند و شایعه سازان را ورشکستگان سیاسی خواند.

وی گفت: برخی را در خانه های شان هم قبول ندارند آنوقت اقدام به شایعه سازی می کنند تا فضای آرامش استان مُلتهب شود که ما از رسانه ها می خواهیم وارد این فضا نشوند.

نماینده شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی افزود: در آینده، روشنگری بیشتری در این رابطه خواهم داشت و این اطمینان را می دهم همراه با سایر نمایندگان استان توازن منطقه ای را رعایت می کنیم.

روشنفکر با اشاره با اینکه دخالت در امور دولت با مشورت متفاوت بوده و در انتخاب مدیران به استاندار مشورت می دهیم، خاطرنشان کرد: شعار جریان ندای وحدت عبور از مرزها است و مخالف سردسیر و گرمسیر علیا و سفلی هستم.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: