به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۴۴۷۰
|
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۵
معتمدی زاده خبرداد:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح و کلنگ‌ زنی ۳۶ پروژه برق رسانی با اعتباری بیش از ۷۵ میلیارد تومان در هفته دولت امسال خبرداد.

به گزارش خبردنا، جمال معتمدی زاده در حاشیه بازدید از پروژه اصلاح شبکه برق رسانی روستاهای توت نده و اسلام آباد کَریک در شهرستان دنا به رسانه ها گفت: در هفته دولت امسال ۳۶ پروژه برق رسانی با اعتباری بیش از ۷۵ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی می شود که از این تعداد پروژه، ۲۵ پروژه افتتاحی و ۱۱ پروژه کلنگ زنی است.

وی با بیان اینکه از مجموع ۷۵ میلیارد تومان این پروژه ها، ۵۶ میلیارد تومان مربوط به پروژه های افتتاحی و ۱۹ میلیارد تومان مربوط به پروژه های کلنگ زنی است، اظهارداشت: طول شبکه های برق در این پروژه ها ۱۵۵ کیلومتر بوده که از این میزان، ۱۳۵ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و ۲۰ کیلومتر هم شبکه فشار متوسط است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: تعداد پایه برق استفاده شده در این پروژه ها هزار و ۶۵۰ اصله و همچنین ۷۰ دستگاه ترانسفورماتور در آنها احداث شده و می شود.

معتمدی زاده، جمعیت خانوار بهره بردار از پروژه های برق رسانی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد در هفته دولت امسال را ۱۶ هزار و ۵۰۰ خانوار برشمرد.

وی گفت: پروژه های برق رسانی هفته دولت امسال در بخش های احداث، اصلاح، توسعه، کاهش تلفات انرژی، برق رسانی روستایی و روشنایی معابر است که بخشی زیادی از مشکلات مُشترکین برق را حل می کند.

وی اصلاحیه شبکه های برق در برخی از روستاهای شهرستان دنا، توسعه و احداث شبکه های برق ۳۸ روستای شهرستان گچساران، پروژه های سیمی به کابلی در هفت نقطه شهری یاسوج، پروژه اصلاحیه شبکه های برق روستای ظفرآباد چین شهرستان مارگون، اصلاح و بهینه سازی شبکه برق رسانی روستای سرآب ننیز و کلگه امیرشیخی باشت، توسعه و احداث شبکه های برق رسانی طسوج چُرام، رفع ضعف ولتاژ شبکه های برق بخش قلعه رئیسی شهرستان کهگیلویه و توسعه شبکه برق رسانی ۱۰ روستای شهرستان بهمیی را از مهمترین پروژه های افتتاحی و کلنگ زنی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد در هفته دولت امسال عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پراکندگی روستایی، فرسودگی شبکه های برق رسانی، سخت گذری و معارضان محلی از مهمترین مشکلات اجرای پروژه های برق رسانی در استان هستند.

معتمدی زاده افزود: از مجموع ۳۶ پروژه برق رسانی هفته دولت امسال در این استان، ۱۶ پروژه در بویراحمد، شش پروژه در گچساران، پنج پروژه در دنا ، سه پروژه در کهگیلویه ، ۲ پروژه در چُرام ، ۲ پروژه در بهمیی ، شهرستان لنده یک پروژه و شهرستان باشت یک پروژه برق رسانی قراردارد.

به گزارش‌ خبردنا، ۲۸۵ هزار اشتراک برق در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که از این تعداد ۲۱۰ هزار اشتراک در روستاها سکونت دارند.

بیش از هزار و ۸۰۰ روستای سکنه دار استان کهگیلویه و بویراحمد از نعمت برق پایدار برخوردار هستند.

جشن برق رسانی به تمام روستاهای کُددار ۱۰ خانوار در این استان در سال ۱۳۹۹ برگزار شده است.

طول شبکه های برق رسانی به مشترکین برق در استان کهگیلویه و بویراحمد حدود ۱۰ هزار کیلومتر است.

نام:
ایمیل:
* نظر: