به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۴۴۸۷
|
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۷
دهراب می گوید: با حذف ارز دارو ضرری متوجه مردم نخواهد شد و این مبلغ و هزینه به عهده مردم نیست زیر بیمه سلامت این هزینه را پرداخت می کند.

خبردنا: مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه افرادی که تحت هیچ پوشش بیمه ای نیستند برای بهره مندی از خدمات بیمه ای به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند.

به گزارش"خبردنا"، کیان دهراب پور گفت: بیمه سلامت به عنوان بزرگترین دستگاه بیمه گر و دولتی است و هیچ گونه سهام خصوصی در سازمان ها ندارد.
 
او با بیان اینکه بیشترین افراد تحت پوشش را روستاییان و عشایر تشکیل می دهد می گوید: اگر بیمه سلامت نباشد مردم از لحاظ هزینه کرد هزینه های زیادی را برای درمان متحمل می شوند.
 
دهراب پور می گوید: همه افراد تحت پوشش از ۹۰ درصد تخفیف بیمه ای در بیمارستان ها برخوردار می شوند.
 
به گفته مدیرکل بیمه سلامت استان، اشخاص تحت پوشش بیمه سلامت می توانند از خدمات بیمه ای بیمارستان های تامین اجتماعی نیز استفاده کنند، و درصورتی که خدمات در بیمارستان های دولتی امکان پذیر نباشد می توانند از خدمات بیمارستان های خصوصی در سایر شهرستان ها استفاده و با مراجعه به بیمه سلامت هزینه های درمان را دریافت کنند.
 
او با بیان اینکه سایر افراد تحت پوشش بیمه سازمان ها هم می توانند از این ظرفیت استفاده کنند گفت: بیمه سلامت ۷۰ درصد هزینه های مربوط به دارو، پزشک، رادیولوژی و سایر موارد را پرداخت می کند.
 
دهراب می گوید: با حذف ارز دارو ضرری متوجه مردم نخواهد شد و این مبلغ و هزینه به عهده مردم نیست زیر بیمه سلامت این هزینه را پرداخت می کند.
 
او گفت: تمامی هزینه های درمان نازایی نیز از طریق بیمه سلامت پرداخت می شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: