به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۴۵۰۰
|
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۷
نفت گچساران و چند شرکت مهم دیگر با خط لوله به تلمبه خانه گوره منتقل و با افزایش فشار در نهایت به سمت پایانه خارک جهت صادرات هدایت می‌شود.

خبردنا: سرپرست روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران از تعمیر مجتمع پالایشگاهی گاز مایع ۱۲۰۰ گچساران با تلاش متخصصان داخلی خبر داد.

به گزارش"خبردنا"، مهدی محسنی گفت: تعمیرات اساسی مجتمع پالایشگاهی گاز مایع ۱۲۰۰ گچساران با تلاش متخصصان داخلی و کارکنان این مجموعه در حال انجام است.

او هدف از این اقدام را جلوگیری از گازسوزی این مجتمع پالایشگاهی عنوان کرد و افزود: مجتمع یاد شده به زودی وارد مدار خواهد شد و با راه اندازی آن روزانه ۲۰۰ میلیون فوت مکعب گاز به عنوان خوراک پالایشگاه بید بلند خلیج فارس تامین می‌شود.

محسنی تامین ۲۰ هزار بشکه مایعات گازی به پتروشیمی بندر امام خمینی را از دیگر مزایای مجتمع پالایشگاهی گاز مایع ۱۲۰۰ شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران برشمرد.

سرپرست روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران می‌گوید: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده از سوی مدیریت این شرکت، پس از تعمیرات این مجتمع از سوی کارکنان این شرکت و متخصصان داخلی به زودی این مجتمع توانایی تامین ۲۰۰ میلیون فوت مکعب گاز پتروشیمی بید بلند خلیج فارس و ۲۶ هزار بشکه مایعات گازی پتروشیمی بندر امام را خواهد داشت.

محسنی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران یکی از شرکت‌های مهم و زیر مجموعه شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب عنوان کرد و ادامه داد: نفت گچساران و چند شرکت مهم دیگر با خط لوله به تلمبه خانه گوره منتقل و با افزایش فشار در نهایت به سمت پایانه خارک جهت صادرات هدایت می‌شود.

شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران یکی از طولانی‌ترین شبکه‌های خطوط مناطق نفت خیز را در گستره ۴ استان کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، فارس و بوشهر راهبری می‌کند و یکی از شرکت‌های مهم زیر مجموعه شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب ایران است.

نام:
ایمیل:
* نظر: