به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۴۵۳۰
|
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۸
دانشی:
عضو شورای شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از عملکرد شورای کنونی این شهر، تاکیدکرد که شورای کنونی یاسوج پویایی لازم را ندارد.

عطالله دانشی در گفت و گو با خبردنا گفت: شورای یاسوج زنده و پویا نیست.

وی در پاسخ به این سوال که نتیجه اختلافات اعضای شورای یاسوج به کجا رسید؟ اظهار داشت: مراتب اختلافی که داریم را از طریق وزارت کشور دنبال می‌کنیم و خواستاریم تخلفات آقایان به شورای حل اختلاف و آقای استاندار برسد تا بدانند شورای یاسوج حلال مشکلات مردم نبوده، بازدهی نداشته و به ضرر مردم است.

عضو شورای یاسوج گفت: ما بدلیل مخالفت مردم و وجود روش سنتی جا افتاده‌ای که با آن مطالبات شهروندان به نتیجه نمی‌رسد و برخی از آقایان هم نمی‌خواهند کار مردم شکل بگیرد، با وضعیت کنونی شورا مخالفیم و باید بگویم شورای یاسوج فقط یک نام بیش نیست.

دانشی در پاسخ به این سوال که چرا در انتخابات هیآت رئیسه شورای یاسوج غایب بودید؟ هم ادامه داد: انتخابات هیئت رئیسه امروز شورای این شهر براساس محورهای غلطی انجام شده است و چون تغییر و تحولی در وضعیت شهر ایجاد نمی‌کنند و همه مردم و شهروندان نیز معترض هستند، ما هم معترض این وضعیت هستیم.

وی افزود: زمانی که ما وارد این مجموعه شدیم قرار بود شورایی شکل بگیرد که کار مردم را انجام دهند اما اکنون به دلیل ناکارآمدی و ناتوانی مجموعه نسبت به عملکرد شورای یاسوج معترض هستیم.

این عضو شورای شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد، فضای کنونی وضعیت این شهر را نامطلوب ارزیابی کرد و یادآورشد: فضای شهر، وضعیت شهر، خیابان‌ها و منظرها و مُبلمان شهری زیر سوال است و به همین دلیل مخالف عملکرد کنونی شورای شهر یاسوج هستیم.

دانشی در پاسخ به این سوال که غیبت‌های کنونی شما و دو عضو دیگر مجلس شورای یاسوج باعث حذف شما نخواهد شد؟، خاطرنشان کرد: تا ۱۲ جلسه ما حق داریم در جلسات نباشیم حتی اگر این غیبت‌ها غیرمجاز باشد.

وی تاکید کرد: با انتخابات امروز هیآت رئیسه شورای یاسوج که یک انتخاب سنتی بوده مخالف هستم.

نام:
ایمیل:
* نظر: