به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۴۵۳۲
|
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۳
نماینده کنونی گچساران و باشت در مجلس:
نماینده کنونی گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید در مملکتی که به خانواده های شهدای آن توهین می شود باید برویم بمیریم.

به گزارش خبردنا از گچساران، سیدناصر حسینی پور در همایش تجلیل از آزادگان این شهرستان، اظهار داشت: در مملکتی که کار ما به جایی برسد که به مادر یک شهید توهین می شود واقعا باید برویم و جایی بمیریم که این توهین ها را نشنویم و نبینیم.

وی با بیان اینکه دختر شهیدی در دانشگاه دختر شهید بودنش را از همکلاسی هایش مخفی می کند و این خودش یک درد است، خاطرنشان کرد: اگر بخواهم از خانواده های شهداء دردل کنم خودش یک روضه مُفصل است و ما برای حل مشکل مردم و جامعه ایثارگری در کمیسیون اصل 90 ورود می کرده و با هیچ احدالناسی هم رودربایستی نداریم و کار را جلو خواهیم بُرد.

در سیاست دروغ نمی گویم

نویسنده کتاب پایی که جا ماند گفت: آدم صادقی هستم و در سیاست هم بلد نیستم که دروغ بگویم و دروغ هم نخواهم گفت و اگر کاری از دستم بربیاد می گویم شدنی است و انجام می دهم و اگر کاری هم از دستم برنیاید می گویم برنمی آید.

وی افزود: برخی حرف ها را در سینه خودم نگه می دارم و قول می دهم در دو هفته تعطیلات مجلس بسیاری از حرف هایی که باید با مردم بزنم و در سینه ام انباشته شده و جریان رسانه ای باعث شده که خیلی از مسائل به مردم گفته نشود را حتما بگویم.

گچساران در تخریب زبانزد کشور است

نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حوزه انتخابیه ام استثناترین شهرستان ایران است، اظهار داشت: بعد از چهار دوره مجلس بالاخره نماینده آن شهرستان به دلایلی اعتبارنامه اش رد می شود آن هم شهرستانی که در تخریب کردن هم در کشور زبانزد است.

حسینی پور گفت: از صبح تا شب بیش از هزاران توهین در فضای مجازی نصیبم می شود و اگر با توهین، فحش، نشر اکاذیب، افترا و با کوچک کردن کارهای انجام شده در این دولت و بزرگ کردن کارهای کوچک قبل، آقایان عُقده های شان خالی می شود ایرادی ندارد.

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس یازدهم شورای اسلامی افزود: در شهرستانی که از صبح تا شب تخریب و توهین می کنند، ندیدم کسی هم راهکاری بدهد و کاش می شد به جای تخریب، راهکار می دادند.

حسینی پور با طرح این سئوال که چطور می شود برای تخریب همدیگر وقت بگذاریم اما حاضر نیستیم در حوزه سرمایه گذاری یک ایده بدهیم و دنبالش کنیم، ادامه داد: به جای تحقیر ، تخریب و توهین کنار هم قرار بگیریم و برای حل مشکلات مردم و مسائلی که وجود دارد کنار هم باشیم.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: