به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۴۵۵۰
|
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵

خبردنا: در تصویر جدیدی که از سریال پادشاه تولسا (Tulsa King) منتشر شده، سیلوستر استالونه در کنار دخترش اسکارلت استالونه دیده می شود. روزگاری بود که حضور بازیگری مانند استالونه در یک سریال غیرقابل تصور بود اما دوران به شدت تغییر کرده و عجیب نیز که مشهورترین ستارگان هالیوود را در تلویزیون دید.

تیلور شریدان به عنوان خالق سریال Tulsa King بدون شک قدرت ویژه ای در جذب ستارگان مشهور به دنیای تلویزیون دارد و قبل تر نیز توانسته بود کوین کاستنر و هریسون فورد را در نقش های سریالی به کار گیرد. شریدان این روزها به خاطر ساخت سریال های قوی و پرطرفداری مانند Yellowstone و ۱۸۸۳ شناخه می شود که سریال هایی تاریخی هستند اما در Tulsa King برای اولین بار وارد دنیای مدرن مافیا می شود، سریالی که ترنس وینتر، نویسنده سناریو سریال Sopranos را در مقام شورانر دارد.

همبازی‌شدن رمبو و دخترش در یک سریال مافیایی

استالونه در این سریال نقش یک رییس مافیا به نام دوایت «ژنرال» مانفردی را بازی می کند. اما نکته جالبی که اخیراً فاش شده، حضور دختر استالونه، اسکارلت، در این سریال در کنار پدرش است که تصویری از او در این سریال در کنار پدرش در حساب اینستاگرامی استالونه منتشر شده است. اسکارلت استالونه پیش از این تنها یک نقش در رزومه بازیگری خود داشته و آن هم بازی در فیلم Reach Me در سال ۲۰۱۴ و باز هم در کنار پدرش بود. جزییاتی در مورد شخصیت او در سریال Tulsa King هنوز وجود ندارد اما با توجه به تصویری که از او منتشر شده، به نظر می رسد نقش خدمتکار را برای شخصیت اصلی سریال بازی کرده و حضور او در این نقش کوتاه نخواهد بود. بدون شک نقش مانفردی برای استالونه نقشی پیچیده و چالش برانگیز خواهد بود.

همبازی‌شدن رمبو و دخترش در یک سریال مافیایی

همبازی‌شدن رمبو و دخترش در یک سریال مافیایی

همبازی‌شدن رمبو و دخترش در یک سریال مافیایی

بر اساس سناریو، او یک رییس مافیای اهل نیویورک است که بعد از ۲۵ سال از زندان آزاد می شود و مجبور می شود به مناطق ساحلی اوکلاهاما نقل مکان کند تا یک سازمان مافیایی جدید سروسامان دهد. اگر چه نقش شخصیت سرکوب شده مانفردی را استالونه بارها بازی کرده است، برای مثال در راکی بالبوآ، اما این نقش سرکوب شده متفاوت از دیگر نقش های مشابه اوست. پخش سریال Tulsa King از ۱۳ نوامبر (۲۲ آبان) از سرویس استریمینگ پارامونت پلاس آغاز خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: