به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۴۵۶۷
|
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۹
به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ از مجموع مبتلایان به کووید-۱۹ در استان ۹۷ هزار و ۴۸۷ نفر بهبود یافته اند.

خبردنا: رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد تعداد بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌های استان را ۷۶ نفر اعلام کرد.

به گزارش"خبردنا"، محمد غلام نژاد گفت: در حال حاضر ۷۶ بیمار مبتلا به کووید-۱۹ در بیمارستان‌های کهگیلویه و بویراحمد بستری هستند که ۴۵ نفر مبتلای قطعی و ۳ نفر از این بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان به سر می‌برند.

او تعداد نمونه‌های پی سی آر و رپید دریافت شده در آزمایشگاه‌های استان در شبانه روز اخیر را ۲۴۳ مورد اعلام کرد و افزود: نتیجه ۳۴ درصد نمونه‌های دریافت شده مثبت شدند.

غلام نژاد می‌گوید: در این مدت فوت ناشی از ابتلا به کرونا در استان گزارش نشده و شمار قربانیان این بیماری در کهگیلویه و بویراحمد همچنان یک هزار و ۱۴۰ نفر است.

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ از مجموع مبتلایان به کووید-۱۹ در استان ۹۷ هزار و ۴۸۷ نفر بهبود یافته اند.

او با بیان اینکه آمار مبتلایان به بیماری کرونا در استان روزانه در حال افزایش است، ادامه داد: پیش بینی می‌شود در روز‌های آینده آمار بیماران بدحال و مرگ‌های ناشی از آن افزایش پیدا کند.

غلام نژاد مهمترین راهکار برای پیشگیری از ابتلا به کرونا را رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و خودداری از عادی انگاری عنوان و اضافه کرد: مردم استان برای پیشگیری از ابتلا و کاهش مرگ میر ناشی از کووید-۱۹ و ایجاد ایمنی در برابر این بیماری خطرناک و همه گیر باید واکسیناسیون خود را تکمیل و دُز یادآور را حتما تزریق کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: