به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۴۵۷۷
|
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷
مدیرکل دفتر فنی استانداری:
مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح و کلنگ زنی ۳۸۸ پروژه عمرانی در هفته دولت امسال این استان خبرداد و اظهارداشت: ادارات و شرکت های خدمات رسان، ۳۸۸ پروژه عمرانی در سامانه به ثبت رساندند که ۲۳۴ پروژه افتتاحی و ۱۵۴ مورد کلنگ‌زنی است.

به گزارش خبردنا، " عیسی شهامت" در نشست شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد با تشریح این پروژه ها، خاطرنشان کرد: مجموع اعتبار اختصاص یافته برای پروژه‌های افتتاحی و کلنگ‌زنی هفته دولت امسال در این استان، یک هزار و ۸۴۰ میلیارد تومان هزینه شده که 980 میلیارد مربوط به پروژه‌های کلنگ زنی و ۸۵۰ میلیارد تومان مربوط به پروژه های افتتاحی است.

وی گفت: بویراحمد ۱۰۶ پروژه، کهگیلویه ۶۶ پروژه، دنا 52 پروژه ، باشت 43 پروژه ، گچساران ۴۲ پروژه، چُرام 22 پروژه ، مارگون 20 پروژه ، بهمئی ۱۹، لنده ۱۴ پروژه و چهار پروژه هم به صورت پراکنده است.

شهامت افزود: بیشترین پروژه‌های عمرانی هفته دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد در سالجاری مربوط به اداره‌کل فناوری اطلاعات است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۳۶ طرح برق رسانی با اعتباری بیش از ۷۵ میلیارد تومان هفته دولت امسال در استان افتتاح و کلنگ‌ زنی می شود.

"جمال معتمدی زاده" در این نشست اظهارداشت: هفته دولت امسال ۲۵ طرح حوزه برق کهگیلویه و بویراحمد افتتاح و ۱۱ طرح نیز کلنگ زنی می شود.

وی با بیان اینکه از مجموع ۷۵ میلیارد تومان طرح های مذکور، ۵۶ میلیارد تومان مربوط به پروژه های افتتاحی و ۱۹ میلیارد تومان مربوط به طرح های کلنگ زنی است، تاکید کرد: طول شبکه های برق در این پروژه ها ۱۵۵ کیلومتر بوده که از این میزان، ۱۳۵ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و ۲۰ کیلومتر نیز شبکه فشار متوسط است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد افزود: تعداد پایه برق استفاده شده در این طرح ها یکهزار و ۶۵۰ اصله است و همچنین در این طرح ها ۷۰ دستگاه ترانسفورماتور احداث شده یا خواهد می شود.

معتمدی زاده، جمعیت خانوار بهره بردار از طرح های برق رسانی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد در هفته دولت امسال را ۱۶ هزار و ۵۰۰ خانوار ذکر کرد.

وی گفت: طرح های برق رسانی هفته دولت امسال در بخش های احداث، اصلاح، توسعه، کاهش تلفات انرژی، برق رسانی روستایی و روشنایی معابر است که بخشی زیادی از مشکلات مُشترکان برق را مرتفع می کند.

وی اصلاح شبکه های برق در برخی از روستاهای شهرستان دنا، توسعه و احداث شبکه های برق ۳۸ روستای شهرستان گچساران، پروژه های سیمی به کابلی در هفت نقطه شهری یاسوج، پروژه اصلاحیه شبکه های برق روستای ظفرآباد چین شهرستان مارگون، اصلاح و بهینه سازی شبکه برق رسانی روستای سرآب ننیز و کلگه امیرشیخی باشت را از مهمترین طرح های مذکور اعلام کرد.

وی توسعه و احداث شبکه های برق رسانی طسوج چُرام، رفع ضعف ولتاژ شبکه های برق بخش قلعه رئیسی شهرستان کهگیلویه و توسعه شبکه برق رسانی ۱۰ روستای شهرستان بهمیی را از دیگر طرح های افتتاحی و کلنگ زنی شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد در هفته دولت امسال عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد، پراکندگی روستایی، فرسودگی شبکه های برق رسانی، سخت گذری و معارضان محلی را از مهمترین مشکلات اجرای طرح های برق رسانی در استان است.

نام:
ایمیل:
* نظر: