به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۴۵۷۹
|
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵
با تکمیل این پارکینگ گره ترافیکی شهر یاسوج حل خواهد شد که امید می‌رود با مشارکت بخش خصوصی شاهد تکمیل تاسیسات مکانیکی و برقی آن باشیم و سریع تر مورد بهره‌برداری قرار بگیرد.

خبردنا: مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: عملیات واحد تجاری موقوفه بزرگ خلیج فارس یاسوج نیز به زودی آغاز می‌شود.

به گزارش"خبردنا"، حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی گفت: پروژه خلیج فارس موقوفه مرحوم طاهری شهر یاسوج مهمترین طرح عمرانی استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش موقوفات می باشد.

او می گوید: پروژه خلیج فارس در ۶ طبقه ساخته می‌شود که سه طبقه از این پروژه به پارکینگ با ظرفیت بیش از ۳۳۰ اتومبیل اختصاص می‌یابد و طبقات دیگر در قالب واحدهای تجاری،اداری و ... ساخته می‌شود.

به گفته مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، با افتتاح این طرح برای بیش از هزار تن شغل به صورت مستقیم یا غیرمستقیم ایجاد می‌شود.

حجت‌الاسلام نصیرالاسلامی می گوید: موقوفه محمد حسین طاهری در میدان هفت تیر شهر یاسوج در زمینی به مساحت ۳۴۰۰مترمربع و در سه طبقه پارکینگ و سه طبقه تجاری در حال اجراست که خوشبختانه عملیات سفت کاری پارکینگ آن به اتمام رسید.

او با بیان اینکه زیربنای کل پرث۱۸۳۰۰مترمربع و مساحت کل طبقات پارکینگ ۱۰۲۰۰ مترمربع خواهد بود گفت: با نصب تاسیسات روشنایی و مکانیکی، پارکینگ پروژه خلیج فارس موقوفه مرحوم طاهری شهر یاسوج به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان می گوید: با تکمیل این پارکینگ گره ترافیکی شهر یاسوج حل خواهد شد که امید می‌رود با مشارکت بخش خصوصی شاهد تکمیل تاسیسات مکانیکی و برقی آن باشیم و سریع تر مورد بهره‌برداری قرار بگیرد.

به گفته نصیرالاسلامی، با رایزنی به عمل آمده با نماینده ولی فقیه و ریاست محترم سازمان اوقاف وامورخیریه عملیات واحد تجاری موقوفه بزرگ خلیج فارس نیز به زودی آغاز می‌شود.

او می گوید: جلسه ای با حضور آقایان حاجیان، الهی و فروتن جهت نهایی شدن بحث سرمایه‌گذاری و مشارکت بنیاد توسعه موقوفات در این پروژه بزرگ اطلاع داد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گفت: مقرر شد نوع همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد با بنیاد توسعه موقوفات کشور مشخص شود و ان شاء الله شاهد آغاز به کار این پروژه بزرگ باشیم.

نصیر الاسلامی در مورد راه اندازی پارکینگ پروژه خلیج فارس که مردم انتظار خدمات رسانی آن را دارند، می گوید: با توجه به قوانین شهرداری و همچنین سلامت و امنیت مردم و این پروژه تا اتمام پروژه تجاری از جهت قانونی امکان استفاده از پارکینگ وجود ندارد.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
0
0
جهت اطلاع آقای نصیرالاسلامی ساخت پاساژ طرح عمرانی نیست و با اجاره دادن مغازه شغل به وجود نمیاد. نهایت ۱۰ نفر نیروی خدماتی جهت نطافت و کنترل پارکینگ استخدام خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: