به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۴۶۲۱
|
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۴
در زمینه اعزام نیازمندان به پیاده روی اربعین نیازمند همکاری و همراهی خیران نیکوکار و استفاده از ظرفیت صدا و سیما، فضای مجازی و دیگر رسانه‌ها برای اطلاع رسانی و جذب خیران در این زمینه هستیم.

خبردنا: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد از اعزام 800مدد جوی این نهاد حمایتی به کربلای معلی خبر داد.

به گزارش"خبردنا"، قباد مبشری گفت: با توجه به اینکه تعداد زیادی از افراد تحت حمایت این نهاد آرزو دارند که به کربلا بروند، ولی توان مالی ندارند، این نهاد با مشارکت خیران نیکوکار این امکان را برای آنان فراهم کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) افزود: در همین زمینه حدود ۸۰۰ نیازمند با مشارکت ۵۰ درصد کمیته امداد و ۵۰ درصد خیران و نیکوکاران در پیاده روی اربعین امسال عازم کربلا می‌شوند.

او می گوید: در آخرین پیاده روی اربعین در سال ۹۸ سه هزار نفر از افراد تحت پوشش کمیته امداد به کربلا اعزام شدند.

به گفته مبشری : در زمینه اعزام نیازمندان به پیاده روی اربعین نیازمند همکاری و همراهی خیران نیکوکار و استفاده از ظرفیت صدا و سیما، فضای مجازی و دیگر رسانه‌ها برای اطلاع رسانی و جذب خیران در این زمینه هستیم.

مبشری از خیران نیکوکار خواست در این امر خداپسندانه این نهاد را یاری کنند تا بتوانیم تعداد بیشتری از نیازمندان را به کربلا اعزام کنیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: