به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۴۷۰۱
|
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲
از ابتدای سالجاری تا کنون ۱۵ نفر در رودخانه‌های استان غرق و جان خود را از دست دادند که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل با ۲۴ مورد،  ۳۷.۵ درصد کاهش یافته است.

خبردنا: رئیس اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: فوتی های ناشی از تصادفات رانندگی طی پنج ماهه امسال در این استان نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۳۴ درصدی داشت.

به گزارش"خبردنا"، جهانبخش وحدت نژاد در جمع خبرنگاران افزود: تعداد کل ماموریت‌های انجام شده اورژانس در این مدت ۲۲ هزار و ۱۳۴ ماموریت بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۲۱ هزار و ۳۶۷ مورد بوده، افزایش ۳.۴ درصدی داشته است.

وی با اشاره به آمار غرق شدگی در استان در پنج ماهه سال جاری اظهارکرد: از ابتدای سالجاری تا کنون ۱۵ نفر در رودخانه‌های استان غرق و جان خود را از دست دادند که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل با ۲۴ مورد،  ۳۷.۵ درصد کاهش یافته است.

رئیس اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: از ابتدای سالجاری تا کنون ۴۴ نفر در تصادفات رانندگی این استان جان خود را از دست دادند که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۲۵ مورد بوده ۴۳ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وحدت نژاد تصریح کرد: مجموع ماموریت‌های اورژانس استان در زمینه تصادفات طی پنج ماهه سالجاری ۳ هزار و ۹۸۳ مورد بوده که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته با ۳ هزار و ۵۷۲ مورد، ۱۰ درصد افزایش نشان می دهد.

وی ادامه داد: طی این مدت ۵۶۷۹ مصدوم در تصادفات استان کهگیلویه و بویراحمد داشته ایم که نسبت به مدت مشابه سال قبل با ۴۷۳۰ مورد ۱۶.۷ درصد افزایش داشته است.

رئیس اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در پنج ماهه امسال ۷۰ سورتی پرواز توسط اورژانس هوایی در استان کهگیلویه و بویراحمد انجام شده که این تعداد نسبت به سال گذشته با ۶۳ مورد، ۱۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

به گزارش خبردنا، وحدت نژاد بیان کرد: از ابتدای سالجاری تا کنون به ۹۶۶ نفر بیمار قلبی خدمات ارائه کردیم و ماموریت در این خصوص داشته ایم که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل با ۹۱۹ مورد،  ۴.۸ درصد افزایش یافته اند. همچنین طی این مدت ۲۶۶ ماموریت در حوزه زنان و زایمان داشته ایم که نسبت به مدت مشابه سال قبل با ۲۷۲ مورد، کاهش داشت.

نام:
ایمیل:
* نظر: