به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۵۱۷۸
|
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹
باید از این همه زن و فرزند مردم که مشتاق زیارت اربعین حسینی هستند و در هنگام رفتن و برگشتن در خاک ها و گل و لای مرز می خوابند خجالت می کشیدند هرکس بجای این مسئولان بی عرضه مخصوصا وزیر کشور بی لیاقت باشد باید استعفا می دادند

 خبردنا :  نماینده پیشین " کهگیلویه بزرگ " در یادداشتی پیشنهاد داده است تا به پاس قدردانی از زحمات و مهمان نوازی دولت و ملت عراق از زائرین میلیونی ایرانی در این کشور ، دولت ایران به مدت چند روز هزینه برق مردم مناطقی که در مسیر زائران ایرانی بوده اند را مجانی نماید . 

وی همچنین با انتقاد شدید از مدیریت دولت بخصوص وزارت کشور خواستار استعفای وزیر کشور شد .

متن کامل یادداشت سید " علی محمد بزرگواری " که خود مدیریت موکب مدافعان حرم کهگیلویه و بویراحمد در مسیر کربلا را در ایام اربعین عهده دار بوده است که در اختیار " خبردنا " قرار گرفته به این شرح است : 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

حرکت خود جوش مردمی اربعین حسینی خدشه ناپذیر است

نه آن هایی که همواره به رسانه استکبار و بیگانگان تبدیل می شوند تا از هر سوژه ناچیزی ماهی غرض آلود خود را بگیرند و به خاطر یک حادثه ای که در روز دهها مثل آن در جهان رخ مي‌دهد این همه هو و جنجال راه می اندازند و با تمام لشکریان شیطانک خود به میدان می آیند تا اصل حکم خدا و رسول خدا و فتوای مراجع تقلید و مخصوصا امام و رهبری را تضعیف و زیر سوال ببرند .

و نه آن هایی که در دولت و بعضی دستگاه های حاکمیتی در غیاب دید رهبری نظام تمام امکانات بیت المال را به سمت و سوی خاصی در استان ها سوق می دهند تا این حرکت ایمانی و اعتقادی به شهدای کربلا و حضور مردمی برای زمینه سازی ظهور حضرت بقیه الله علیه السلام را به نفع خود مصادره کنند که این ها اگر راست می گویند .

باید از این همه زن و فرزند  مردم که مشتاق زیارت اربعین حسینی هستند و در هنگام رفتن و برگشتن در خاک ها و گل و لای مرز می خوابند خجالت می کشیدند هرکس بجای این مسئولان بی عرضه مخصوصا وزیر کشور بی لیاقت باشد باید استعفا می دادند .

دولت یدک کش واژه انقلابی اگر راست می گوید برای این چند روز که مردم شریف عراق هرچه دارند در طبق اخلاص می گذارند برای زوار ایران حداقل برق را مجانا در اختیار مردم عراق قرار دهد تا زائران خسته ایرانی این همه از گرمای طاقت فرسا در هنگام استراحت اذیت نشود .

مردم عاشورایی و اربعینی ما باید این دو دسته را بشناسند و آن ها را رسوا کنند که هر دو مانند دو لبه قیچی هستند برای بریدن مردم از راه امام و شهدا و بی اعتبار کردن حرکت های خود جوش مردمی .

سید علی محمد بزرگواری

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
0
1
اقای بزرگواری حقیقتا حرفات خنده داره.حرف نزنی خیلی به نفعته.
نام:
ایمیل:
* نظر: