به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۵۱۸۲
|
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷
به نظر بنده آن مدیر بایستی تفهیم اتهام شود و برای بار آخر بیان می کنم و مصوب هم شده است که از این به بعد اگر از اداره ای سرقت بشود شخص مسئول اداره باید پاسخگو باشد و هیچ بهانه ای دیگر قابل قبول هم نخواهد بود،اگر از هر اداره ای حتی به اندازه یک آجر هم کم بشود آن مدیر قطعا تفهیم اتهام خواهد شد و دیگر دنبال شخص دیگری نخواهیم رفت

 خبردنا : دادستان "گچساران " از مدیران این شهرستان بشدت انتقاد کرد و خواستار توجه جدی آنها به مسئولیت های خودشان شد .

به گزارش " خبردنا " ، حجت الاسلام ادیبان که  در نشست شورای اداری این شهرستان سخن می گفت  با بیان اینکه  پیشگیری از وقوع جرم در خصوص ادارات بسیار حائز اهمیت است  ، گفت : یکی از مشکلات این است که از اموال ادارات شهرستان محافظت نمی شود در حالی که سرقت از ادارات زیاد شده و امروز نیز گزارشی مطرح شده که از یک اداره نیز چهار بار سرقت شده است .

وی تصریح کرد:به نظر بنده آن مدیر بایستی تفهیم اتهام شود و برای بار آخر بیان می کنم و مصوب هم شده است که از این به بعد اگر از اداره ای سرقت بشود شخص مسئول اداره باید پاسخگو باشد و هیچ بهانه ای دیگر قابل قبول هم نخواهد بود،اگر از هر اداره ای حتی به اندازه یک آجر هم کم بشود آن مدیر قطعا تفهیم اتهام خواهد شد و دیگر دنبال شخص دیگری نخواهیم رفت.

این مقام قضایی ادامه داد :نکته بعد درخصوص بیمارستان شهید رجایی شهرستان است که بعضا مشاهده شده که خدمات ضعیفی به مردم ارائه می دهند. در بحث درگیری چند شب گذشته در این بیمارستان شخصا حضور یافتم و مشاهده کردم که عصبانیت برخی بیماران از پاسکاری آنها است با این وجود نیز به نوبه خودم از خدمات پزشکان و پرستارانی که صادقانه خدمت می کنند تشکر می کنم اما برخی مواقع مردم هم به جهت بی تدبیری و سوء مدیریت اذیت می شوند.

دادستان گچساران بیان کرد:بنابراین خدمات به مردم بایستی درست انجام شود هرچند این مشکلات در همه جا هم وجود دارد، البته در بحث شکایت ها بایستی حتما پیگیری و مراحل قانونی نیز انجام شود و نباید صرفا در فضای مجازی باشد اگرچه خدمات نسبت به مردم باید نظارت شود.

 ادیبان گفت :در خصوص حراست شرکت نفت نیز فقط یک نگهبان دیدم که در این مجتمع ها که به دقت بررسی می کند وقتی که شما ورود می کنید موارد لازم را چک می کند و باقی موارد نیز درب های مجتمع ها باز است و اقدامی درستی هم صورت نمی گیرد.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: