به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۵۱۹۷
|
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸
سامانه ثبت سفارش کتب درسی تا پایان شهریورماه باز است و اولیاء ودانش آموزان می‌توانند با مراجعه به این درگاه نسبت به ثبت سفارش کتب خود اقدام کنند.

خبردنا: معاون برنامه ریزی و توسعه مدیریت اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از توزیع کتابهای درسی در مدارس همه شهرستانها و مناطق استان خبر داد.

به گزارش"خبردنا"، ایمان سبحان نژاد گفت: کتب درسی به همه شهرستان‌ها و مناطق استان انتقال داده شده است و خانواده‌ها نگران دریافت کتب درسی فرزندان خود نباشند.

معاون برنامه ریزی و توسعه مدیریت اداره کل آموزش و پرورش استان افزود: به جز کتب درسی رشته‌های فنی و حرفه‌ای همه کتب درسی مقاطع مختلف تحصیلی برای توزیع به شهرستان‌ها انتقال و در حال توزیع است.

سبحان نژاد در بازدید از مرکز توزیع کتب درسی شهرستان بویراحمد در یاسوج اضافه کرد: حدود ۸۵ درصد کتب درسی در شهرستان بویراحمد تحویل مدیران مدارس شده و از این مقدار ۷۰ درصد نیز تحویل دانش آموزان شده است.

او با بیان این که هنوز تعدادی از دانش آموزان کتب خود را ثبت سفارش نکرده اند ادامه داد: سامانه ثبت سفارش کتب درسی تا پایان شهریورماه باز است و اولیاء ودانش آموزان می‌توانند با مراجعه به این درگاه نسبت به ثبت سفارش کتب خود اقدام کنند.

 به گفته معاون برنامه ریزی و توسعه مدیریت اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد: مدیران همه مدارس هر چه زودتر به مراکز توزیع کتب درسی در شهرستان‌ها ومناطق آموزشی خود مراجعه و سهمیه کتب درسی آموزشگاه تحت مدیریت خود را دریافت کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر: