به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۵۲۳۲
|
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
تعدادی از  زندانیان  این شهرستان به دلیل بدهکاری، ورشکستگی و مهریه  در زندان گچساران در حبس هستند و این افراد به دلیل ناخواسته دچار این  مشکل شده اند.

خبردنا: دادستان عمومی و انقلاب اسلامی گچساران گفت: ۶ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد این شهرستان آزاد شدند و به آغوش خانواده های خود بازگشتند.

به گزارش"خبردنا"، محمد صدرا ادیبان افزود: این افراد از جمله محبوسان جرایم مربوط به مسایل مالی بودند که با همت کارکنان صنعت نفت گچساران از زندان آزاد شدند.

وی بیان کرد: کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با جمع آوری هدایای نقدی خود، موجبات آزادی این تعداد زندانی واجد شرایط جرایم غیرعمد را فراهم کردند.

ادیبان با بیان اینکه زندانیان غیر عمد این شهرستان چشم انتظار کمک خیران هستند گفت:  امید است  با همراهی و مشارکت مردم و خیران، زندانیان جرایم غیرعمدی که همچنان در حبس هستند، آزاد شوند.

وی با بیان اینکه با هیچ زندانی کیفری تعارف نداریم و برخورد  قانونی خواهد شد گفت: تعدادی از  زندانیان  این شهرستان به دلیل بدهکاری، ورشکستگی و مهریه  در زندان گچساران در حبس هستند و این افراد به دلیل ناخواسته دچار این  مشکل شده اند.

 دادستان عمومی و انقلاب اسلامی گچساران اظهار داشت: امروز ۶ نفر از زندانیان غیرعمد گچساران، با مشارکت کارکنان صنعت نفت و رایزنی هایی که از سوی ستاد دیه صورت گرفت، آزاد شدند.

ادیبان ابراز کرد: در بین این زندانیان فردی ۸۵ ساله نیز حضور داشت که چندین سال  در زندان حبس بود.

وی  با تقدیر از این اقدام کارکنان صنعت نفت گچساران گفت: قبل از هر چیز بر خود لازم می دانم به عنوان مدعی العموم از اقدامات و خدمات نفت گچساران در سطح شهرستان و استان تقدیر و تشکر کنم و شرکت نفت این شهرستان در تمام زمینه ها از جمله تعمیر کولر گازی گلزار شهدا، بارندگی و سیل های اخیر ، ساخت جاده شهید طیب و دیگر بحران ها نظیر آتش سوزی، شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران، سنگ تمام گذاشته است.

شهرستان ۱۵۶ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر: