به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۵۲۶۷
|
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۴
زمانی که تمام جبهه کفر از شرق تا غرب، آمریکا، شوروی و ناتو در جبهه صدام قرار گرفتند تا این حکومت الهی و توحیدی را سرنگون کنند، شما ایثارگران بر مبنای بینش دینی، تفکر الهی با حضور درعرصه میدان یک تحول عظیم ایجاد کردید و پیروز شدید و این وعده الهی است کسانی که به آنها ظلم می‌شود و مقاومت و ایستادگی می‌کنند پیروزند و وارثان زمین قرار می‌گیرند

خبردنا : استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در چهار دهه اخیر دشمنان اسلام و انقلاب برای ایجاد آشوب و اقدامات مخرب کوتاهی نکرده‌اند و طراحی اینگونه توطئه‌ها تمامی ندارد.

به گزارش " خبردنا " به نقل از تسنیم، سید "علی احمدزاده " در آیین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در استان کهگیلویه وبویراحمد اظهار داشت: مجاهدت، حماسه آفرینی، ایستادگی، پایمردی و مقاومت ایثارگران و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس ستودنی است.

وی هفته دفاع مقدس را فرصتی برای عهد و پیمان مجدد با آرمان‌ها و خون شهدا، امام شهدا و ارزش‌های نظام و انقلاب اسلامی دانست و افزود: آنهایی که تا پای جان برای عزت، سربلندی و آزادی کشور و ارزش‌های اسلام ایستادند و به عهدشان وفا کردند هرگز فراموش نخواهند شد و راه و هدفشان ادامه خواهد داشت.

احمدزاده تصریح کرد: زمانی که تمام جبهه کفر از شرق تا غرب، آمریکا، شوروی و ناتو در جبهه صدام قرار گرفتند تا این حکومت الهی و توحیدی را سرنگون کنند، شما ایثارگران بر مبنای بینش دینی، تفکر الهی با حضور درعرصه میدان یک تحول عظیم ایجاد کردید و پیروز شدید و این وعده الهی است کسانی که به آنها ظلم می‌شود و مقاومت و ایستادگی می‌کنند پیروزند و وارثان زمین قرار می‌گیرند.

وی بیان کرد: امروز سپاه، بسیج و نیروهای مسلح همه سربازان امام عصر(عج) مقتدر و توانمند و با اقتدار در دریا و همه عرصه‌ها برجسته و خودی نشان داده‌اند و سربازانی از آمریکا را که در حریم ما قرار داشتند را گرفتار کردند.

احمدزاده با اشاره به اینکه، دیگر گذشت آن دورانی که بخش‌هایی از سرزمین واگذار می‌شد، گفت: در دوره قاجار بخشی از سرزمین ایران واگذار شد و در دوران رژیم فاسد پهلوی، کشور بحرین که یکی از استان‌های ایران بود واگذار شد و امروز ان را به پایگاه صهیونیسم تبدیل کرده‌اند.

وی با بیان اینکه دفاع ما دفاع قهرمانانه از ارزش‌ها و هم جهاد فی سبیل الله بود، اظهار داشت: دشمنان استکباری در طول عمر پر برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی همه توان خود را بکار گرفتند و هم هزینه‌های سنگینی کردند تا تغییری ایجاد کنند اما در همه عرصه‌ها توطئه‌ها و ترفندهای آنها را مردان عرصه‌های جنگ و دفاع مقدس و ملت بزرگ و آگاه ایران اسلامی در هم پیچیدند.

احمدزاده با اشاره به اتفاقی که اخیرا رخ داد، ابراز داشت: در جایی یا شهر بزرگی مانند تهران کسی روسری از سر برداشته، دشمنان میلیون‌ها هزینه می‌کنند تا از آن صحنه‌ای به وجود آورند و همه توان خودشان را به کار می‌گیرند تا چند نفری هم به خیابان بیایند و با خود همسو کرده و از آنها بهره برداری کنند.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: متاسفانه گاهی که در یک مقطع زمانی دشمن یک حرکتی هم می‌کند برخی در این فرصت یا تعمدا و یا غافلند و حرفی‌هایی می‌زنند که در راستای جبهه گیری دشمن هستند.

احمدزاده با اشاره به اینکه ما متاسفیم که دختری از دختران ما دچار حادثه شد و از بین رفت و مملکت ما قانون دارد و به خوبی رسیدگی می‌شود، ادامه داد: امروز دشمنان فرزندان نیروی انتظامی این غیور مردان جبهه امنیت و آسایش مردم را که در مرزها در برابر اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر شهید می‌دهند و در ایجاد امنیت و آرامش مردم جان برکف ایستاده اند را هدف قرار داده‌اند.

وی از سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی یاد کرد و گفت: شهید سلیمانی الگوی بی نظیر دوران دفاع مقدس و دیگر عرصه‌ها با دشمنان بود که به کشور اقتدار، عزت و شرف بخشید و در حالی که همه ژنرال‌های دشمنان از آن هراس داشتند اما کودکان فقیر و در بند در کشورهایی مانند عراق و سوریه و برخی مناطق مختلف از وجودش آرامش و امنیت می گرفتند.

احمدزاده با بیان اینکه جهاد ما جهاد ارزشی است، بیان کرد: کهگیلویه وبویراحمد به لحاظ جمعیت مقام اول حضور در دوران هشت سال دفاع مقدس را دارد و ما هفته دفاع مقدس را گرامی می داریم و قدردان عزیزان ایثارگر، رزمنده و خانواده های معظم و معزز آنها هستیم.

به گزارش تسنیم، در این آیین از هفت عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس و تولیدات فضای مجازی رونمایی شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: