به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۵۳۱۵
|
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۰
از دیدگاه بنگاه‌های خبرپراکنی غربی، مردم همان ضد انقلاب و ضد ولایت فقیه و سلطنت طلب‌ها هستند و هر کسی آب به آسیاب آن‌ها بریزد جز مردم محسوب می‌شوند.

خبردنا: امام جمعه یاسوج گفت: کشور ایران جای منافق و سلطنت طلب نیست، زیرا این افراد به جز قتل و کشتار کار دیگری بلند نیستند.

به گزارش"خبردنا"، آیت‌الله سید نصیر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه یاسوج گفت: کشور ایران جای منافق و سلطنت طلب نیست، زیرا منافق و سلطنت طلب غیر از قتل و کشتار چیز دیگری نمی‌داند و اگر از دست آمریکا بر بیاید حکومت را به دست آن‌ها خواهند سپرد.

او افزود: در رسانه‌های غربی اگر ۱۰ یا ۲۰ نفر علیه حجاب شعار دهند آن را به همه مردم ایران نسبت می‌دهند، اما اگر میلیون‌ها نفر ایرانی به خیابان بیایند و برای حفظ حجاب و جمهوری اسلامی شعار بدهند یک ثانیه هم تصویر آن را پخش نمی‌کنند.

آیت الله حسینی بیان داشت: از دیدگاه بنگاه‌های خبرپراکنی غربی، مردم همان ضد انقلاب و ضد ولایت فقیه و سلطنت طلب‌ها هستند و هر کسی آب به آسیاب آن‌ها بریزد جز مردم محسوب می‌شوند.

نماینده، ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در آمریکا وقتی که پلیس به شخصی ایست بدهد و آن شخص اطاعت نکند به ضرب گلوله زخمی و یا کشته خواهد شد و اینترنشنال و بی بی سی هم اهمیتی به این موضوع نمی‌دهند.

امام جمعه یاسوج با بیان اینکه بهترین مدل حکومتی در جهان حکومت مبتنی بر ولایت فقیه است، اضافه کرد: آیا باید آدم عاقل بر ما حاکم باشد یا جاهل و نادان‌ها همچنان که در طول تاریخ استعمارگران به دنبال حاکم کردن اراذل و اوباش بر ما بودند و آن‌ها افرادی مانند رضاخان قلدر را بر این کشور حاکم کردند.

حسینی قانون کشور ایران را قانون خدا اعلام کرد و گفت: در کشور ما باید حجاب رعایت شود، زیرا باید حکم خدا را در کشور اسلامی جاری کنیم و نباید فرمان خود را به دست شیطان بدهیم.

او در پایان از قوه قضاییه خواست با اغتشاشگران و آشوبگران حوادث اخیر کشور برخورد محکم و قانونی کند.

نام:
ایمیل:
* نظر: