به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۵۳۱۹
|
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۱
در حال حاضر وضعیت کرونایی گچساران زرد است، اما با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید و فصل پاییز برای جلوگیری از پیک جدید کووید-۱۹ انتظار می‌رود شهروندان شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت و واکسیناسیون خود را تکمیل کنند.

خبردنا: سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران میزان واکسن کرونا تزریق شده برای گروه‌های سنی مختلف در این شهرستان را ۲۰۷ هزار و ۲۳۹ دز اعلام کرد.

به گزارش"خبردنا"، سید طاهرحسینی درخصوص آخرین وضعیت تزریق واکسن کرونا در گچساران گفت: از آغاز طرح واکسیناسیون برای مقابله با کرونا تاکنون، ۲۰۷ هزار و ۲۳۹ دُز واکسن برای گروه‌های هدف گچساران تزریق شده است.

او می‌گوید: در این مدت ۸۶ هزار و ۵۹۸ نفر دز اول، ۷۹ هزار و ۷۳۶ نفر دز دوم و ۴۰ هزار و ۹۰۱ نفر دز سوم واکسن کووید-۱۹ را دریافت کرده اند.

حسینی تعداد نمونه‌های دریافت شده کرونا از افراد با علائم مشکوک در شهرستان از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون را ۶۸ هزار و ۲۹۸ مورد اعلام کرد و ادامه داد: ۲۰ هزار و ۸۱۴ نفر آلوده به این ویروس شناسایی شدند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران تعداد بهبود یافتگان ویروس کرونا در شهرستان را ۲۰ هزار و ۵۶۷ نفر اعلام و اضافه کرد: تاکنون ۲۴۳ نفر از مبتلایان جان خود را از دست داده اند.

او تعداد بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌های این شهرستان را ۴ نفر و تعداد بیماران قرنظینه خانگی را نیز ۴ نفراعلام کرد و افزود: در حال حاضر وضعیت کرونایی گچساران زرد است، اما با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید و فصل پاییز برای جلوگیری از پیک جدید کووید-۱۹ انتظار می‌رود شهروندان شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت و واکسیناسیون خود را تکمیل کنند.

به گفته حسینی؛ مراکز تزریق واکسن کرونا در گچساران فعال هستند و شهروندان به ویژه افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای یا حساس باید برای تکمیل واکسیناسیون خود اقدام کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: