به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۵۳۲۸
|
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰

خبردنا: مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران از وقوع دو سامانه بارشی و وزش باد شدید در استان تهران خبر داد و گفت: شهروندان تهرانی از اتراق کنار رودخانه خودداری کنند.

 

هشدار هواشناسی به ساکنان تهران

حامد یزدی مهر مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران گفت: طبق اعلام هواشناسی از بعدازظهر شنبه (امروز) تا روز یکشنبه در نیمه شمالی استان تهران به ویژه ارتفاعات این استان، رگبار و رعد و برق و تندباد موقت و احتمال بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

 

 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران اضافه کرد: در نیمه جنوبی استان تهران نیز بارش پراکنده باران، وزش باد شدید و گاهی خیزش گرد و خاک انتظار می‌رود، که در پی این مخاطره احتمال اختلال در تردد جاده‌ای، احتمال بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها و آب‌گرفتگی معابر، خطر صاعقه، احتمال آسیب به سازه‌های موقت و شکستن درختان فرسوده و احتمال خسارت به محصولات کشاورزی پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه منطقه اثر این دو سامانه در مجموع شمال و ارتفاعات شمالی استان تهران و نیز نیمه جنوبی این استان را در بر می‌گیرد، از مردم این مناطق خواست احتیاط لازم را در تردد از جاده‌های کوهستانی داشته باشند و از صعود به ارتفاعات بپرهیزند. همچنین اکیداً از اتراق در حاشیه مسیل‌ها خودداری کنند.

یزدی مهر گفت: احتمال اختلال در تردد جاده‌ای، احتمال بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها و آب‌گرفتگی معابر، خطر صاعقه، احتمال آسیب به سازه‌های موقت و شکستن درختان فرسوده و احتمال خسارت به محصولات کشاورزی پیش بینی می‌شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: