به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۵۳۴۲
|
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۵
لکه گیری و روکش آسفالت قلعه رئیسی به دیشموک، بهسازی راه‌های روستایی برفکون، الگن به المور، ساخت راه روستایی لاش به دلی مهتاب و بهسازی و آسفالت راه روستایی سردره _ ده انار تعدادی از این پروژه‌ها هستند که برای اجرای آن‌ها بیش از ۵۲ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.

خبردنا: رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه آخرین وضعیت پروژه‌های راهداری شامل؛ ساخت جاده، بهسازی راه‌ها و... را تشریح کرد.

به گزارش"خبردنا"، علی دیانتی فر به اجرای ۱۳ پروژه با اعتبار بیش از ۵۳ میلیارد تومان در بخش دیشموک شهرستان کهگیلویه اشاره کرد و گفت: لکه گیری و روکش آسفالت راه روستایی مله خرسک_ بناری_ باغ کلک، ساخت و بهسازی آسفالت راه روستایی دیشموک _ چندار سرگچ، بهسازی و تعمیرات پل بزرگ تنگ چویل تعدادی از این پروژه‌ها هستند.

او با بیان اینکه ۱۴ پروژه در بخش مرکزی و سوق با اعتباری افزون بر ۴۲ میلیارد تومان در حال اجرا است، افزود: ساخت راه روستایی امامزاده نورالدین به زیرنا، بهسازی و آسفالت روستا‌های حومه غربی دهدشت، جاده بی بی زلیخایی به بردکشکی، بهسازی محور روستایی راک، لکه گیری راه روستایی برآفتاب دشمن زیاری، احداث جاده «طریق الطیب» و پل بزرگ آن و بهسازی راه سوق به چنگلوا_ بوا را از جمله پروژه‌های این بخش‌ها به شمار می‌روند.

دیانتی فر تعداد پروژه‌های در حال اجرای بخش چاروسا را ۱۱ پروژه اعلام کرد و ادامه داد: لکه گیری و روکش آسفالت قلعه رئیسی به دیشموک، بهسازی راه‌های روستایی برفکون، الگن به المور، ساخت راه روستایی لاش به دلی مهتاب و بهسازی و آسفالت راه روستایی سردره _ ده انار تعدادی از این پروژه‌ها هستند که برای اجرای آن‌ها بیش از ۵۲ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه می‌گوید: براساس یک برنامه ریزی منسجم، همه پروژه‌های نیمه تمام با اولویت بندی و با هدف بهبود وضعیت راه‌های روستایی این شهرستان فعال می‌شوند.

نام:
ایمیل:
* نظر: