به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۵۳۸۱
|
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۱
در صورتیکه مددجویان حوزه اختلالات شنوایی برای کار در این کارگاه معرفی شوند، از آن‌ها با عنوان کارگاه‌های کار آفرینی و کارفرمایی با بکارگیری چند نفر از این مددجویان با واریز بیمه مورد حمایت قرار می‌گیرند.

خبردنا: رئیس بهزیستی کهگیلویه گفت: کارفرمایانی که برای مددجویان بهزیستی شهرستان اشتغالزایی کنند، از سوی بهزیستی حمایت می‌شوند.

به گزارش"خبردنا"، سید علی اصغر شکرایی زاده در بازدید از یک کارواش در دهدشت که ۱۰ نیروی ناشنوا در آن مشغول به کار هستند، گفت: این مجموعه نمونه کاملی از توانایی ناشنوایان در ایجاد درآمد پایدار است.

او می‌گوید: اگر این مجموعه به همین صورت تعدادی از ناشنوایان را در مجموعه خود حفظ کند، تسهیلات کم سود به آن‌ها اختصاص داده می‌شود.

شکرایی زاده ادامه داد: در صورتیکه مددجویان حوزه اختلالات شنوایی برای کار در این کارگاه معرفی شوند، از آن‌ها با عنوان کارگاه‌های کار آفرینی و کارفرمایی با بکارگیری چند نفر از این مددجویان با واریز بیمه مورد حمایت قرار می‌گیرند.

رئیس اداره بهزیستی به استفاده از ۴ درصد سهم کارفرمایی اشاره و اضافه کرد: در صورت معرفی افراد مددجو و زیر پوشش بهزیستی برای گسترش کارگاه، بیش از ۸ میلیارد ریال تسهیلات اختصاص داده خواهد شد.

به گفته شکرایی زاده؛ به مناسبت روز ناشنوایان از محل اعتبار‌های جذب شده، مبلغ یک میلیون تومان به حساب افراد متاهل واریز می‌شود.

سید عبدالعزیز موسوی اصل، فرماندار کهگیلویه در بازدید از کارواش ناشنوایان این شهرستان بر توجه به حقوق شهروندی ناشنوایان تاکید کرد و گفت: شما نمونه کاملی از تلاش و همت هستید و در صورت مشکل و یا گره در محیط کار خود در حد توان مشکلات را برطرف کرده و گره گشایی می‌کنیم.

او می‌گوید: تلاش می‌کنیم با شناسایی و پرورش استعداد مددجویان صدای رسای آن‌ها باشیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: