به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۵۴۱۹
|
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱
امام جمعه یاسوج:
عظمت و شکوه امروز ایران اسلامی قابل مقایسه با هیچ دورانی از تاریخ این سرزمین نخواهد بود، و امروز رسالت همه ما سنگین است و بایستی ادامه دهنده راه شهداء باشیم.

خبردنا: نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: فتنه و توطئه دشمنان نظام و انقلاب در حوادث اخیر با بصیرت و هوشیاری مردم خنثی شد.

به گزارش"خبردنا"، آیت الله سید نصیر حسینی در همایش تکریم اسوه های صبر و مقاومت (همسران شهدای گچساران) افزود: هزینه دشمنان نظام و انقلاب علیه این ملت به دلیل عزتی می باشد که ایران اسلامی به پشتوانه این مردم ولایتمدار بدست آورده است.

وی با بیان اینکه دشمنان به هر بهانه ای سعی در نا امن کردن کشورمان دارند افزود: در توطئه های اخیر دشمنان بدنبال فرصتی برای ضربه زدن به نظام اسلامی  بودند که مردم با بصیرت به میدان آمدند و طومار فتنه را در هم پیچیدند.

حسینی  ادامه داد: انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا اینقدر ریشه دوانده و تنومند شده که چنین فتنه هایی از سوی دشمنان گزندی به آن نمی رساند چرا که این مردم برای صیانت از جایگاه ولایت فقیه و ارزش های دینی خون ها نیز داده اند.

امام جمعه یاسوج، فتنه دشمنان در حوادث اخیر با هوشیاری مردم خنثی شد

وی اظهار داشت: امروز دشمنان نظام و انقلاب  چشم پیشرفت و توسعه این کشور را ندارند، چرا که این مملکت در دورانی پیش از انقلاب  نوکر غرب بود و منابع زیرزمینی این مملکت را به غارت می بردند.

حسینی با بیان اینکه عظمت ایران اسلامی در سایه ولایت فقیه محقق شده گفت: عظمت و شکوه امروز ایران اسلامی قابل مقایسه با هیچ دورانی از تاریخ این سرزمین نخواهد بود، و امروز رسالت همه ما سنگین است و بایستی ادامه دهنده راه شهداء باشیم.

 نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: مادران و همسران شهدا  و عزت و افتخار برای کشور هستند.

امام جمعه یاسوج، فتنه دشمنان در حوادث اخیر با هوشیاری مردم خنثی شد

 حسینی با بیان اینکه زنان نقش بی بدیلی را درعرصه دفاع مقدس ایفا کردند گفت: هرچند زنان قبل از انقلاب در مبارزه با رژیم پهلوی و پیروزی انقلاب اسلامی فداکاری ها کرده اند.

وی ادامه داد: حضور زنان در دفاع مقدس نقشی‌ ریشه‌دار و ارزشمند بوده  که با پیروی‌ از مکتب ‌عاشورا ، حماسه‌های ‌فراموش‌ نشدنی نیز خلق کردند.

 حسینی گفت: امروز مادرانی با چهار فرزند شهید در کشورمان هستند  که همچنان محکم و استوار پای آرمان هایشان ایستاده اند و به شهداء شان افتخار می کنند.

وی تصریح کرد: قبل از انقلاب نیز کشورمان ‌مستعمره غرب بود ولی امروز ایران اسلامی حوزه نفوذ گسترده ای در دنیا دارد و تمام معادلات جهانی را برهم زده است.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: عزت، اقتدار و عزت این سرزمین به برکت جانفشانی های شهداء است.

نام:
ایمیل:
* نظر: