به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۵۴۳۶
|
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۸
آمریکا و اسرائیل و دشمنان ما به دنبال به زانو درآوردن ایران اسلامی هستند و سعی می کنند با راه اندازی جنگ تبلیغاتی و روانی به اهداف خود برسند. 

خبردنا: نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: آشوب‌های اخیر توسط دشمن از قبل برنامه‌ریزی شده بود.

به گزارش"خبردنا"، آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه شهر یاسوج، گفت: جوانان باید جوانی خود را در راه دین و صیانت از انقلاب هزینه کنند و آنها نباید اسیر اهداف عده ای افراد منفعت طلب و سودجو شوند. 

امام جمعه یاسوج با بیان اینکه بی حجابی‌ مخالفت با دین خدا است، افزود: اگر فساد و فحشا در جوامع زیاد شود، دین دار هم نمی تواند دین، عفت و پاکدامنی خود را حفظ کند.

او با بیان اینکه بی حجابی آزادی نیست بلکه یک نوع اسارت است، ادامه داد: آمریکا و اسرائیل و دشمنان ما به دنبال به زانو درآوردن ایران اسلامی هستند و سعی می کنند با راه اندازی جنگ تبلیغاتی و روانی به اهداف خود برسند. 

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: در اغتشاشات و تجمعات سپری شده مشخص شد که دست‌های خائنانه آمریکا و صهیونیست‌ها در کار است.

وی افزود: امریکا و کشور‌های بیگانه دلسوز مردم ایران نیستد و آنها با ایران قوی و پیشرفته مخالف هستند و همیشه در تلاش اند تا بین مردم و مسئولان فاصله ایجاد کنند . 

آیت الله حسینی علت مخالفت دشمنان را پیشرفت نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: در اغتشاشات اخیر به نیرو‌ی انتظامی ظلم شد زیرا آنها حافظان امنیت و ناموس مردم هستند . بدون شک نیرو‌های انتظامی همچون گذشته با قدرت در مقابل دشمنان ایستاده و می‌ایستد.

وی با اشاره به اینکه در این اغتشاشات به سپاه و بسیج نیز توهین شد ادامه داد: سپاه عزت و شرافت ملت است در صورتی که سپاه و ارتش و بسیج نباشد دشمنان از هر فرصتی برای ضربه زدن به کشور ما استفاده می کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: