به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۵۴۶۷
|
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷
تسهیلات بنیاد مسکن ۱۰۰ میلیون تومان است و مردم هنوز به دنبال تسهیلات تکمیلی شان هستند و براساس دستور رئیس جمهور تسهیلات تکمیلی باید با ضمانت سازمان برنامه و بودجه پرداخت شوند.

خبردنا: نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت:دستور رئیس جمهور در خصوص پرداخت ۲۰۰ میلیون تومانی تسهیلات تکمیلی ساخت مسکن در سی سخت لازم الاجراست .

به گزارش"خبردنا"، علی نیکزاد در بازدید از شهر زلزله زده سی سخت در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تسهیلات تکمیلی ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن از سوی سازمان برنامه و بودجه ضمانت شده است، گفت: دستور رئیس جمهور در خصوص پرداخت ۲۰۰ میلیون تومانی تسهیلات تکمیلی ساخت مسکن لازم است اجرایی شود.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی: ریاست جمهوری به رئیس مدیریت و برنامه ریزی دستور داده تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومان در اختیار مردم قرار داده شود، اما محقق نشده است.

 به گفته نائب رئیس مجلس : تسهیلات بنیاد مسکن ۱۰۰ میلیون تومان است و مردم هنوز به دنبال تسهیلات تکمیلی شان هستند و براساس دستور رئیس جمهور تسهیلات تکمیلی باید با ضمانت سازمان برنامه و بودجه پرداخت شوند.

او در ادامه عنوان کرد: وعده‌های داده شده در خصوص بازسازی و نوسازی مدارس زلزله زده سی سخت تحقق یافته و این مدارس تحویل آموزش و پرورش شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: