به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۵۴۷۷
|
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
برای مثال در بحث سدهایی که در استان ما وجود دارد با این که آب چندین استان را تأمین می‌کنیم اما کمترین بهره از خروجی این سدها سهم مردم استان می شود .

خبردنا : استاندار کهگیلویه و بویراحمد  از سهم ناچیز این استان در برخی اعتبارات ابراز نارضایتی کرد و خواستار سهم واقعی مردم این استان از حوزه نفت و آب شد.

به گزارش " خبردنا " به نقل از ایرنا ،  سید علی احمدزاده در نشست مشترک با وزیر آموزش و پرورش و نایب رئیس مجلس شورای اسلامی افزود : کهگیلویه و بویراحمد مقام نخست صادرات نفت و ۱۰ درصد روان آب‌های کشور از این استان سرچشمه می‌گیرد ولی سهم شان از این منابع خیلی ناچیز است .

وی  با اشاره به اینکه با همه این ظرفیت‌ها کوتاهی‌ها در حق این استان انجام گرفته است ، اظهارداشت : برای مثال در بحث سدهایی که در استان ما وجود دارد با این که آب چندین استان را تأمین می‌کنیم اما کمترین بهره از خروجی این سدها سهم مردم استان می شود .

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد : با اینکه استان اول در تولید و صادرات نفت بشمار می رویم اما یک استان که بعد از ما قرار دارد در اعتبارات مسئولیت اجتماعی ویژه مناطق نفت خیز رقم بالایی را دریافت می کند ولی سهم ناچیز استان ما به عنوان صادر کننده اول نفت تنها ۴۷ میلیارد تومان آن هم برای مدت سه سال است که اصلا عادلانه نیست .

نام:
ایمیل:
* نظر: